Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در پنجشنبه(بیستم آبان‌ماه) را در ادامه می‌خوانید: مراسم استقبال از نودانشجویان واحد زرقان برگزار شد

جلسه معارفه و آشنایی نودانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور هیئت رئیسه واحد و در سالن همایش دانشگاه زرقان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراج الدین محبی رئیس واحد زرقان خطاب به نودانشجویان مطرح کرد:  در حال حاضر که توفیق تحصیل علم و دانش نصیبتان شده است،  بدانید که علم آموزی یکی از اولویت‌های اصلی است. بهترین دوره  زندگی انسان، دوران جوانی است و فرصت‌هایی طلایی زندگی خود را در جهت  علم صرف کنند.

در ادامه مراسم بهروز خوشنود جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز و مسئول اسبق بسیج دانشجویی واحد زرقان در مراسم دانشجویان بسیجی جدیدالورود در سالن همایش دانشگاه زرقان به تشریح هویت و نقش اجتماعی دانشجو در جامعه پرداخت.

وی با اشاره به یکی از نمونه های کنش گری دانشجویان استان فارس بیان کرد: ورود به آزادسازی 6000 معدن در روزهای پایانی دولت دوازدهم بود که بستر فساد و رانت در آن کاملا قابل مشاهده بود. دانشجویان بسیجی با دغدغه انقلابی خود با ارائه داد خواست به دیوان عدالت اداری، توقف آزادسازی ها را رقم زدند.

وی افزود: خلع ید مدیرعامل وقت کارخانه قند فسا و احیا آن، پیگیری تامین آب شرب شهرستان بیرم، برگرداندن اکثر کارگران اخراجی کارخانه سیمان استهبان و پیگیری رسیدگی به آلودگی هوای زرقان از دیگر مطالبه گری‌ها و کنش گری‌های دانشجویان بسیجی و انقلابی بوده است.

مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاداسلامی واحد ساوه برگزار شد

 مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاداسلامی واحد ساوه با حضور حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام مهدی همتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، دستجانی فرمانده سپاه شهرستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ساوه و جمعی از استادان و کارکنان در سالن جلسات ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واحد ساوه برگزار شد.

کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت از زحمات و خدمات حمیدرضا ثمری خلج قدردانی کرد و مرتضی قاسمی را به عنوان سرپرست جدید واحد ساوه معرفی کرد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی افزود: مقام معظم رهبری در برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید بر گسترش فضای انقلابی، ارتقا علمی و حفظ کیان دانشگاه دارند و ما بایستی در ماموریت‌های تعریف شده برای دانشگاه یعنی تربیت، تولید و انتقال علم و فناوری، مدیریت کارآمد و اثربخش به تربیت نیروهای انقلابی توجه لازم داشته باشیم . 

حجت الاسلام همتی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ثمری خلج و تبریک به قاسمی سرپرست جدید واحد ساوه عنوان کرد: معیار پذیرش مسئولیت در چارت های سازمانی و اداری، توانمندی افراد و داشتن علم، آگاهی و تجربه لازم است. اگر مسئولیتی به کسی که  فاقد صلاحیت است واگذار شود، در صورت پذیرش آن باید در پیشگاه خداوند و مردم پاسخ گو باشد.

در ادامه حجت الاسلام حیدری معاونت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، شمال استان مرکزی به تشریح روایتی از امیرالمومنین علی علیه السلام پرداخت و گفت: چهار عامل سبب شکست نظام مدیریتی خواهد شد و مدیران ما حتما باید در مجموعه مدیریتی خود به آن توجه ویژه کنند.

در ادامه مراسم قاسمی اولین مولفه یک سازمان موفق را داشتن مدیران توانمند دانست و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری  یک مدیر باید انقلابی باشد و به سمت تغییر و تحول در راستای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی آنهم بر اساس سند چشم انداز گام بردارد. این مهم فقط با مشارکت و همدلی و هم افزایی اعضای هیئت علمی و کارکنان محقق خواهد شد.

شایان ذکر است پس از پایان مراسم،  قاسمی سرپرست جدید واحد ساوه به همراه اعضای هیئت رئیسه، با حضور در آرامگاه مطهر شهید گمنام در دانشگاه، با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

فعالیت دوباره بخش شیمی درمانی بیمارستان بوعلی

علی عبداللهی رئیس بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از آغاز به کار دوباره بخش شیمی درمانی این مرکز آموزشی درمانی خبر داد.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تعدادی از بخش‌های بیمارستان تعطیل و به بیماران کرونایی اختصاص داده شده بود که مجدداً این بخش جهت درمان به بیماران شیمی درمانی اختصاص یافت.

رئیس بیمارستان بوعلی با اشاره به کاهش بیماران کرونایی نیازمند بستری عنوان کرد: همانگونه که تعداد بیماران کرونایی رو به کاهش است و نیازی نیست که بیشتر از تخت‌های بستری بیمارستان به این بیماران اختصاص یابد، در نظر گرفته شد تا دوباره تخت‌های بخش داخلی ۱ را به این بیماران اختصاص دهیم. 

عبداللهی اظهار کرد: سرطان به خودی خود بیماران را دچار مشکلات کرده و نباید به علت نبودن تخت خالی آنها را با مشکلات بیشتری مواجه کنیم.

وی تصریح کرد: در نظر داریم در آینده‌ای نزدیک، با گسترش بخش شیمی درمانی و اختصاص تخت‌های بیشتر، به بیماران بیشتری  خدمات درمانی ارائه دهیم. 

رئیس بیمارستان بوعلی در پایان با بیان اینکه این مرکز همچنان پذیرای بیماران کرونایی نیازمند درمان است، گفت: تمام بخش‌هایی که بیمار کرونایی پذیرش می‌کنند از بخش‌های غیر کرونایی جدا بوده و هیچگونه راه ارتباطی با هم ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118114 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی استان مرکزی بیمارستان بوعلی بیماران کرونایی شیمی درمانی برگزار شد واحد ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان