Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل تیم ملی سوریه به میدان برود.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران در حالی هم‌اکنون در هفته پنجم مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه صیدا بیروت مقابل تیم ملی لبنان قرار گرفته که تا دقیقه ۹۰ با یک گل عقب افتاده و دو کارت زرد هم دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جهانبخش، کاپیتان و وینگر راست تیم ملی ایران که در دیدار گذشته مرحله انتخابی جام جهانی مقابل کره جنوبی موفق به گلزنی شده بود، تا این لحظه در باز کردن دروازه لبنان ناکام مانده و یک کارت زرد هم گرفته است.

کاپیتان تیم ملی ایران که در هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی پس از گلزنی مقابل عراق یک کارت زرد هم گرفته بود، امروز هم در جریان دیدار با لبنان یک اخطار گرفت.

جهانبخش در دقیقه ۵۲ بازی امروز مقابل لبنان حسین الزین، بازیکن تعویضی حریف را بدون توپ و در مقابل محوطه جریمه این تیم زد که این برخورد از دید داور قطری خطا تشخیص داده شد و با کارت زرد همراه بود.

کاپیتان تیم ملی ایران با اخطاری که برابر لبنان دریافت کرد، در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲ کارته شد تا بازی برگشت مقابل سوریه که روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد را از دست بدهد و غایب بزرگ ایران باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی سوریه مقدماتی جام جهانی تیم ملی لبنان تیم ملی ایران تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی سوریه تیم ملی لبنان علیرضا جهانبخش مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران کارت زرد هم جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد