Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد رشیدی» روز پنجشنبه در نشست بررسی موانع زدایی های بخش خصوصی، اصناف و اتحادیه کرمانشاه که حضور «شهروز برزگر» معاون پارلمانی وزارت امور اقتصاد و دارایی در سرسرای اداره کل دارایی استان برگزار شد، افزود: موانع زدایی یعنی تولید ثروت، ایجاد اشتغال و کار و زندگی، اما متاسفانه امروز بروکراسی اداری باعث کاهش و کندی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در راستای بهبود فضای کسب و کار باید سرعت العمل داشته باشیم گفت: دستگاه های اجرایی بخشی از این بروکراسی هستند، سهم بیشتر آن در وضع قوانین، مقررات فراوانی است که توسط قانون گذاران وضع شده است که اگر موانع زدایی می خواهیم بایدحتما تعدیل شوند.

رشیدی همچنین دستورالعمل های خلق الساع وزارتخانه ها و بانک های عامل را از دیگر مشکلات مهم بروکراسی اداری اعلام کرد و گفت: این مسایل بیشتر مواقع مانع رونق کسب و کار و تولید می شود.

موانع تولید در استان کرمانشاه سرمایه گذاران را فرار می دهد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه چرا موانع تولید در کرمانشاه بیشتر از استان های دیگر است و چرا مسئوولان استان برای حل آن اقدامی نمی کنند، گفت: نمی دانم چرا دستگاه های اجرایی استان ما برای صدور کسب مجوز و سرمایه گذاری بیشتر از استان های دیگر استعلام می خواهند و کاری می کنند سرمایه گذاران بترسند. باید برای حل آن کاری کرد چرا اینجا یک کسی می خواهد سرمایه گذاری کند، بیشتر از جاهایی دیگر باید پاسخگو و استعلام و کسب اجازه بکنند، که منجر به فرار او شود.

رشیدی با بیان اینکه کرمانشاه یکی از استان های گرفتار کشور است، گفت: متاسفانه یکی از موانع حال حاضر استان این است که هنوز دولت استاندار برای کرمانشاه منصوب نکرده و این خیلی به ضرر و زیان استان است زیرا در اجرا و تدوین برنامه های توسعه عقب می مانیم.

ایدرو و ایمیدرو حتما باید در کرمانشاه سرمایه گذاری کنند

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به جنگ زدگی و کم برخورداری استان کرمانشاه، گفت: در سند آمایش توسعه ای وزارت صنعت و معدن و تجارت، کرمانشاه جزو پنج استان پر ظرفیت کم برخوردار کشور دیده شده است، لذا حتما باید سازمان ایمیدرو و ایدرو در حوزه های مختلف صنعتی این استان سرمایه گذاری کنند، دیگر سرمایه گذاری در مرکز کشور بس است و باید کمی هم به استان های مرزی و کم برخودار توجه شود.

 رشیدی در ادامه با اشاره به وضعیت معیشتی سخت مردم، خروج ۶ هزار میلیارد تومان پول توسط بانک های خصوصی از استان کرمانشاه را اصلا قابل توجیه ندانست و گفت: باید پیگیری شود که چرا این پول در کرمانشاه هزینه نشده است.

وی مهم ترین مشکل مردم استان کرمانشاه را اشتغال اعلام کرد و گفت: هر جوانی که دچار آسیب های اجتماعی بشود، یک خانواده را گرفتار کرده است و همه مسئولان و مدیران در به وجود آوردن آن وضعیت شریک هستند.

رشیدی از مسئوولان خواست برای حل مشکلات مردم، میدانی حضور پیدا کنند و در عمل خدمت گزاری را  به مردم نشان دهند و در حد شعار و صدور دستور نباشد.  

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصاد و دارایی ایمیدرو کرمانشاه سرمایه گذاری کمیسیون تنظیم مقررات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصاد و دارایی ایمیدرو مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصاد و دارایی ایمیدرو کرمانشاه سرمایه گذاری کمیسیون تنظیم مقررات استان کرمانشاه سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: معلم در مکتب اسلام رسالت و جایگاه ویژه‌ای دارد. توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، کشور و استان را سروسامان می‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی بعدازظهر امروز در بازدید از اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان و دیدار با مدیرکل و شورای معاونین ضمن تبریک روز و هفته معلم به همه معلمان اظهار داشت: این دیدار با هدف عرض ادب و قدردانی از زحمات فرهنگیان انجام شد.

وی با اشاره به روایتی گفت: هر کس که بیاموزاند و بیاموزد در آسمان و ملکوت آسمان بزرگ انگاشته می‌شود، معلم چنین جایگاهی دارد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان به نقش و جایگاه معلم در دین اسلام و نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و افزود: در روایتی دیگری آمده یا عالم باش، یا معلم باش، یا متعلم باش و یا محب اینها باش. غیر از اینها نباش چراکه هلاک می‌شوید.

وی تصریح کرد: ارزش، جایگاه و مقام معلم بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه انسان‌ها به نوعی مدیون زحمات معلمان خود هستند.

پورذهبی با تأکید بر لزوم احترام به معلم و پاسداشت جایگاه علم‌آموزی بیان کرد: معلم در مکتب اسلام رسالت و جایگاه ویژه‌ای دارد. یکی از محوری‌ترین و اصولی‌ترین کارهای ما در استان تمرکز بر اداره آموزش و پرورش است که همواره مورد توجه است.

وی با بیان اینکه بنده معتقدم که توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، کشور و استان را سروسامان می‌دهد، علی‌رغم زیرساخت‌های زیاد، اما آن چنان که باید و شاید این اماکن مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید به مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی تقویت و توجه ویژه‌تر شود و دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند و اگر سؤال و دغدغه و شبهه‌ای نیز وجود دارد، برطرف شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند