Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@15:04:58 GMT

ادامه رکورد استثنایی اسکوچیچ با تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۸۳۷۰

ادامه رکورد استثنایی اسکوچیچ با تیم ملی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان که تا بازی گذشته مقابل کره جنوبی ۱۱ بازی بدون شکست با اسکوچیچ پیش رفته بود در دیدار مقابل لبنان هم ادامه پیدا کرد.

اسکوچیچ با پیروزی ایران مقابل لبنان به یازدهمین برد با تیم ملی کشورمان دست پیدا کرد و از ۱۲ بازی گذشته تنها یک تساوی مقابل کره جنوبی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال کشورمان روز سه شنبه آینده به مصاف سوریه می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، مدتی است که به اسپانیا مهاجرت کرده و همراه خانواده‌اش در شهر مادرید زندگی می‌کند.

دل پیرو امروز از فرصت زندگی در پایتخت اسپانیا استفاده کرده و برای تماشای تمرین رئال مادرید به کمپ تمرینی شاگردان کارلو آنچلوتی رفته است.

او از این فرصت استفاده کرده و در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید از کارلو آنچلوتی تمجید کرد: "او مربی بسیار باهوشی است، واقعاً به بازیکنان و کادرش گوش می‌دهد. بزرگترین ویژگی او این است که می‌داند چگونه یک فضای ایده‌آل برای قهرمانی ایجاد کند."

جود بلینگام؟
علاوه بر ویژگی‌های فیزیکی، فنی و توجه به گلزنی، شخصیت او بسیار قابل توجه است. آمدن به باشگاهی مانند رئال مادرید و بازی با آن شخصیت و کنترل احساسات و بازی او، واقعا باور نکردنی است. بلینگام کاملاً چشمگیر است.

لیگ قهرمانان اروپا؟
رئال مادرید پس از شکست منچسترسیتی در یک چهارم، پر از اعتماد به نفس است و آن‌ها سابقه درخشانی در لیگ قهرمانان دارند.

تشویق در سانتیاگو برنابئو وقتی که فوتبالیست بودید؟
شما انتظار چنین چیزی را ندارید. آن تشویق دیوانه کننده بود، یکی از بهترین خاطرات دوران حرفه‌ای من است. اکنون فرصت دیگری به دست آوردم تا از هواداران ریال تشکر کنم.

دیگر خبرها

  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه