Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در دور پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ میهمان لبنان بود که با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

ایوان هاشیک سرمربی لبنان در نشست خبری بعد از این بازی، گفت: مقابل بهترین تیم آسیا جنگیدیم. الان زمان تمرکز روی بازی بعدیمان مقابل امارات است چون اهمیت زیادی برای ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

….

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لبنان تیم ملی هاشیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با پذیرش شکست مقابل صنعت نفت آبادان تأکید کرد، آنها باید به این باخت حساب‌شده نگاه کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوب و با فشار بالایی برای ما بود. ما خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم، اما متأسفانه گل بدی خوردیم که البته گل زیبایی بود. سعی کردیم تا جایی که ممکن است، به دلیل متراکم بازی کردن صنعت نفت بتوانیم از کناره‌ها خوب استفاده کنیم. توپ را خوب به کناره‌ها می‌رساندیم، اما در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی به آن شکلی که باید و شاید خوب نبودیم.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

 

وی ادامه داد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضدحملات هم موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در مجموع از این لحاظ که باید این تجربه‌ها را داشته باشیم، بازی خوبی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: شرایط‌مان خوب است و باید حساب‌شده و فکرشده به این بازی نگاه کنیم و ببینیم در کجا مشکل داشتیم. کمبود بازیکن هم کمی دست‌مان را برای ایجاد تغییرات بسته بود. در مجموع به صنعت نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است