Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز پنجشنبه در هفته پنجم مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا در زمین لبنان به میدان رفت و در حالی‌که‌ تا لحظات پایانی با یک گل عقب بود با گل‌های دقایق ۹۱ و ۹۵ سردار آزمون و احمد نوراللهی به برتری ارزشمند دو بر یک دست یافت.

«دراگان اسکوچیچ» به دلیل اخراج در دقایق پایانی این دیدار نتوانست در نشست خبری حاضر شود و به همین دلیل‌ «ماریو توت» یکی از دستیاران وی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قبل از آمدن به لبنان می‌دانستیم بازی سختی داریم اما از همان دقیقه اول نشان دادیم خیلی بهتر هستیم. تیم میزبان فوتبال بازی نمی‌کرد با وقفه‌های زیاد موجب شد تا بازی از ریتم خارج شود.

توت اضافه کرد: می دانستیم باید با تمرکز زیاد بازی کنیم اما روی یک توپ نامشخص گل خوردیم. در نهایت نتیجه صبوری خودمان را با گل‌های که در دقایق آخر زدیم گرفتیم و این جایزه خوبی برای بازیکنان صبور ایران بود.

مربی تیم ایران گفت: بازیکنان ما تا دقیقه آخر جنگیدند و این قدم بزرگی برای صعود به جام جهانی است و می توانیم در آینده بهتر شویم.

وی در خصوص رفتار «دراگان اسکوچیچ» بعد از گل تساوی ایران خطاب به نیکمت میزبان که موجب اخراجش شد، گفت: توضیح دادن در این خصوص خیلی سخت است. بازی پُرتنشی بود که تیم حریف وقفه زیادی در آن ایجاد کرد که این مساله ما را آزار داد. هیجانات طبیعی است و نشان دادن چنین واکنشی مساله عجیبی نیست.

تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز پنجشنبه در آخرین دیدار از مرحله رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، توانست مقابل لبنان به برتری دو بر یک خارج از خانه برسد.

تیم ایران با این برد و کسب ۱۳ در صدرجدول گروه A رقابت‌ها باقی ماند.

تیم ملی فوتبال ایران ۲۵ آبان ماه به در نخستین دیدار دور برگشت به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه می رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد نوراللهی احمد نوراللهی جام جهانی 2022 قطر دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه

محمد صلاح مصری از حضور دیر موقعش به زمین پس از رسیدن گل تساوی وستهام عصبانی بود که با یورگن کلوپ درگیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم