Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیال زنان امروز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه از ساعت ۱۶ با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد.

در حساس‌ترین بازی هفته، دو تیم سایپا تهران و باریج اسانس کاشان از ساعت ۱۶ در خانه والیبال تهران مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود سایپا تمام شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم باریج اسانس در ست چهارم در آستانه پیروزی قرار داشت اما در نهایت برد را با باخت عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی‌پوشان با ترکیب مهدیه خواجه کلایی، هانیه محتشمی‌پور، شبنم علی‌خانی، مهسا صابری، غزاله نجاتی پوران زارع و نگار کیانی و با هدایت مریم هاشمی بازی را آغاز کردند. در طرف دیگر نیز سبزپوشان باریج اسانس کاشان با ترکیب آیتک سلامت، مونا آشفته، زویا خالقی، زهرا ملکی، مهسا کدخدا، الهام فلاح، هاله متقیان و با هدایت فاطمه شعبان خمسه گام در بازی گذاشتند.

دو تیم در ست نخست، بازی به نسبت پایاپای و برابری داشتند و تیم سایپا درحالی‌که چند امتیاز از حریف خود عقب بود در نهایت توانست با جبران امتیازات از دست‌رفته با نتیجه‌ ۲۶ بر ۲۴ پیروز ست نخست شود.

در ست دوم اما وضعیت متفاوت بود و شاگردان شعبان خمسه در تیم باریج اسانس از همان ابتدا اختلاف امتیاز خوبی را در بازی ایجاد کردند و با اختلاف زیاد این ست را به سود خود به پایان بردند. آیتک سلامت با درخشش و عملکرد عالی نقش بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

در ست سوم نیز شاگردان خمسه با عملکرد خوب در دفاع و نیز اشتباهات نارنجی‌پوشان با برتری ۲۵ بر ۲۱ زمین را ترک کردند.

در ست چهارم بازی، درحالی‌که نارنجی‌پوشان با نتیجه ۱۵ بر ۹ از حریف خود عقب بودند اما شاگردان هاشمی با عملکرد بهتر در دفاع و نیز نمایش خوب پوران زارع موفق شدند اختلاف امتیازات خود را رفته‌رفته کاهش دهند و درنهایت در جدالی نفس‌گیر این ست را با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ به سود خود به پایان برسانند تا کار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم بازیکنان با تجربه سایپا درخشش خوبی داشتند و پیروز این ست و بازی شدند تا طعم تلخ شکست را با پیروزی تغییر دهند و همچنان بدون شکست در صدر جدول باقی بمانند و نخستین شکست باریج را رقم زدند.

نتایج ست شماری:

ست نخست: ۲۶ بر ۲۴ به سود سایپا تهران

ست دوم: ۲۵ بر ۱۹ به سود باریج اسانس کاشان

ست سوم: ۲۵ بر ۲۱ به سود باریج اسانس کاشان

ست چهارم: ۲۷ بر ۲۵ به سود سایپا تهران

ست پنجم: ۱۵ بر ۱۳ به سود سایپا تهران

کد خبر 5349399 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم سایپا باریج اسانس مریم هاشمی لیگ برتر والیبال کاشان تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال لبنان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات انتخابی جام جهانی لیگ برتر والیبال دراگان اسکوچیچ تیم ملی بسکتبال بانوان ایران کاراته مسابقات قهرمانی جهان باریج اسانس کاشان سود سایپا سایپا تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی که امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، فصل را با امید زیادی آغاز کرد، اما پس از حذف از مسابقات آسیایی، در لیگ برتر هم نتایج خوبی نگرفت تا در فاصله شش هفته تا پایان مسابقات در رتبه پانزدهم جدول قرار داشته باشد و خطر سقوط این تیم را تهدید کند.

این تیم که از هفته هجدهم لیگ برتر کار خود را زیر نظر ساکت الهامی دنبال می‌کند، هفته گذشته با یک گل مقابل تراکتور پیروز شد. فرزاد زامهران در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. با شرایطی که برای تراکتور پیش آمده بود، آنها آمده بودند که بازی را ببرند و ما هم محکوم به برد بودیم. بازی مرگ و زندگی بود و مساوی یا باخت در این بازی شرایط ما را خیلی سخت می‌کرد. خدا را شکر پیروز شدیم و توانستیم خودمان را به تیم‌های بالایی نزدیک کنیم.

او در واکنش به اینکه بسیاری پیش‌بینی نمی‌کردند نساجی در این بازی پیروز شود، عنوان کرد: به نظرم نساجی تیم خیلی خوبی است و یک سری اتفاقات دست به دست هم دادند که در این شرایط قرار گرفته است. با این حال همه تیم‌ها می‌دانند که نساجی تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

زامهران در پاسخ به اینکه چه عواملی باعث شدند نساجی در این فصل بر خلاف تصویر هواداران، نتایج خوبی کسب نکند، گفت: ما جزء تیم‌هایی بودیم که خیلی زود کارمان را شروع کردیم و تیم خیلی خوب بسته شد، اما تغییرات زیادی هم در تیم داشتیم که کارمان سخت کرد. از طرفی به خاطر حضور نساجی در آسیا هزینه خوبی صورت گرفت اما فکر می‌کنم فشردگی مسابقات آسیا و لیگ کار ما را سخت‌ کرد. لیگ قهرمانان آسیا ذهن ما از لیگ دور کرد و شاید نمی‌دانستیم اگر کمی لیگ را دست کم بگیریم، از دست‌مان در می‌رود و چنین شرایطی رقم می‌خورد.

هافبک نساجی درباره شانس این تیم برای بقا در لیگ برتر گفت: امید خیلی زیادی در تیم هست. همان‌طور که گفتم تیم خیلی خوبی داریم؛ قطعا تیمی که تراکتور را شکست می‌دهد و از سپاهان در اصفهان امتیاز می‌گیرد، تیم خوبی است. به نظر من قطعا در لیگ می‌مانیم. در این شش هفته هر بازی برایمان حکم مرگ و زندگی را دارد و یک فینال محسوب می‌شود، با تمام وجود بازی می‌کنیم تا تیم را نگه داریم.

وی در خصوص حضور ساکت الهامی در نساجی که با شکست برابر گل‌گهر آغاز شد، عنوان کرد: بازی با گل‌گهر یک روز پس از حضور آقای الهامی بود و نمی‌توانیم آن شکست را به پای ایشان بنویسیم. بعد از آن شرایط تیم خیلی بهتر شد و اگر در آبادان آن اشتباه فردی دقیقه ۹۵ رخ نمی‌داد، تا الان سه برد به دست آورده بودیم. در مجموع شرایط تیم ما خیلی بهتر شده، به خصوص بعد از تعطيلات عید که توانستیم تمرینات خوبی انجام بدهیم. فکر می‌کنم در بازی‌های باقی‌مانده بتوانیم بهتر از این هم کار کنیم.

زامهران در پاسخ به اینکه آیا در صورت حضور الهامی در نساجی از ابتدای فصل، شرایط این تیم طور دیگری رقم می‌خورد، گفت: من با آقای الهامی روزهای خیلی خوبی را در نساجی تجربه کردم؛ از قهرمانی در جام حذفی تا فصلی که شرایطی سخت‌تر از امسال داشتیم و ۷-۸ امتیاز از تیم بالای خودمان عقب بودیم. من دو فصل خیلی خوب با آقای الهامی داشتم اما به هر حال اتفاقی است که افتاده. نمی‌توانیم بگوییم اگر ایشان از اول فصل بودند، چه می‌شد. در هر صورت در اینکه ایشان مربی‌ای هستند که فن زیادی دارند، شکی نیست.

او در مورد شرایط خود در فصل جاری توضیح داد: وقتی تیمت در این شرایط است، سخت می‌شود. من خوب شروع کرده بودم و با پاس گل‌هایی که دادم، شرایط خوبی داشتم، اما وقتی تیمت در چنین وضعیتی قرار داشته باشد و استرس ایجاد شود، بار فنی کم می‌شود. البته با آمدن آقای الهامی شرایطم بهتر شده و فکر می‌کنم در این شش هفته بهتر هم خواهد شد. امیدوارم بتوانم فصل را خوب تمام کنم.

بازیکن نساجی درباره دیدار آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن و فرصتی که این تیم تا مسابقه آینده خود در پیش دارد، گفت: این فرصت برای ما که سرمربی‌مان ۴۰ روز است اضافه شده، بهتر است و باعث می‌شود ما بیشتر با تفکرات سرمربی هماهنگ شویم. فکر می‌کنم بازی با ذوب‌آهن می‌تواند شاه کلید بازی‌های این فصل‌مان باشد و بتوانیم شرایطمان را بهتر کنیم.

او در خصوص قرعه سخت نساجی در این مقطع (دیدار با سپاهان، تراکتور، ذوب‌آهن و پرسپولیس) عنوان کرد: تیمی که ادعا دارد بازیکنان خوبی دارد و تا الان بدشانسی آورده است، باید از دل همین بازی‌های سخت امتیاز بیرون بکشد. امیدوارم این در چند هفته باقی‌مانده هم مثل دو هفته قبل امتیاز بگیریم.

زامهران در پایان خطاب به هواداران نساجی گفت: امسال فصل سختی را برای هواداران ساختیم و عذرخواهی بزرگی به آنها بدهکار هستیم، اما همه همدل شده‌ایم که پایان خوشی را برایشان رقم بزنیم و کمی از ناراحتی و استرسی که در این فصل داشتند، کم کنیم.

دیگر خبرها

  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند