Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوبعلی نظری عصر پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان خواف و در جمع مسوولان و سرمایه گذاران شرکتهای معدنی مجتمع سنگ آهن سنگان افزود: اگر مردم منطقه مشاهده کنند با وجود تحمل مشکلات و گرد و غبار ناشی از فعالیتهای شرکتهای معدنی خودشان در این فعالیتها سهیم هستند دلگرم و امیدوار می‌شوند.

وی ادامه داد: جلب مشارکت مردم به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بخشهای مختلف و از جمله فعالیتهای اقتصادی نظیر فعالیتهای معدنی باید مورد توجه خاص قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در نام‌گذاری امسال به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها در اولویت اقدامات ما قرار دارد و از نظر اعتقادی و تشکیلاتی و اداری موظف به بسترسازی برای حمایت موثر از سرمایه گذاری و تولید هستیم.

نظری با اشاره به ظرفیتهای خاص معادن سنگ آهن سنگان خواف افزود: باید با رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران زمینه افزایش حضور آنها در منطقه فراهم شود و همه مسوولان و دست اندرکاران مربوطه باید در این ارتباط تلاش کنند.

وی ادامه داد: باید با افزایش تعامل بین بخشهای دولتی و خصوصی و سرمایه گذاران و برطرف کردن مسایل و مشکلات، بستر توسعه سرمایه گذاری در این منطقه را فراهم کرد و مدیران با درایت خاص و رفع چالشها از این ظرفیتها برای رونق اقتصادی بهره گیرند.

استاندار خراسان رضوی گفت:هر فردی که در این کشور و نظام جمهوری اسلامی مشغول کار و تلاش و فعالیت در زمینه های گوناگون و تولید است اقدام ارزشمندی انجام می دهد، میزان تلاش و سرمایه گذاری مهم نیست بلکه اصل کار، حائز اهمیت است.

نظری افزود: اراده ها، عزم ها و افکار و نگاههای بلند مهمترین و بهترین سرمایه است که می توان با برنامه ریزی موثر آنها را به اهداف اجرایی و عملیاتی در هر عرصه ای تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: بین حاکمیت و مسوولان و مردم هیچ گونه فاصله ای وجود ندارد ما همه با هم برابریم و هیچ کدام نمی توانند مدعی شوند که نسبت به دیگری دلسوزتر است بلکه اصل ارزشمند، کار و تلاش است.

او ادامه داد: باید در جلسه ای دیگر با حضور مسوولان و سرمایه گذاران شرکتهای معدنی خواف مشکلات این بخشها در زمینه های تامین آب، برق، گاز و سرمایه گذاریهای جدید و محیط زیست بررسی و راهکارهای مقتضی برای برطرف کردن آنها اتخاذ شود.

استاندار خراسان رضوی روز پنجشنبه در نخستین سفر شهرستانی خود به شهرستان خواف سفر کرد.

دیدار با معتمدان و علمای شیعه و سنی و سرمایه گذاران، دیدارهای مردمی، بازدید از طرحها و قابلیتهای سرمایه گذاری داخلی و خارجی، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی توربین های بادی، تونلهای بادی و بازدید از شرکتهای معدنی مجتمع سنگان خواف از جمله برنامه های این سفر بود.

بازدید از بازارچه مرزی و ایستگاه شمتیغ خواف به عنوان مرز رسمی ریلی ایران و افغانستان، بازدید از طرحهای زیربنایی شامل راهها، آب‌رسانی، برق رسانی و گازرسانی و بررسی میدانی مسائل و مشکلات منطقه ای از دیگر برنامه های استاندار خراسان رضوی در سفر به این شهرستان مرزی بود.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامی و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

معادن سنگ آهن سنگان خواف در مجموع با ذخیره یک میلیارد تن، یکی از ۱۰ معدن بزرگ سنگ آهن جهان است که تامین کننده خوراک اولیه تولید ۱۷.۵ میلیون تن کنسانتره، ۱۵ میلیون تن گندله و پنج میلیون تن سنگ آهن است.
مجموعه کانسارهای سنگ آهن سنگان در وسعتی به طول تقریبی ۲۲ کیلومتر و عرض ۱۰ کیلومتر در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

برچسب‌ها شیعه افغانستان استانداری خراسان رضوی سنگان خواف مواد معدنی مشارکت های مردمی سرمایه گذاری جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیعه افغانستان استانداری خراسان رضوی شیعه افغانستان استانداری خراسان رضوی سنگان خواف مواد معدنی مشارکت های مردمی سرمایه گذاری جمهوری اسلامی ایران استاندار خراسان رضوی سرمایه گذاران شرکتهای معدنی سنگ آهن سنگان سرمایه گذاری سنگان خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه آران و بیدگل در این آیین که به همت پایگاه بسیج امام علی (ع) حوزه بسیج کارگری آران و بیدگل برگزار شد گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در در تولید ورونق اقتصادی دارند.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید برنداشته وباید دولت از این قشر زحمت کش حمایت کند

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل