Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:57:55 GMT

هری کین: بعد از یورو انگیزه‌ام را از دست دادم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۹۱۹۸

هری کین: بعد از یورو انگیزه‌ام را از دست دادم

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، می‌گوید شکست این تیم در فینال یورو 2020 برایش بسار سخت بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، کین تابستان پرماجرایی را پشت سر گذاشت. او به همراه تیم ملی انگلیس به فینال یورو 2020 راه پیدا کرد اما در ضربات پنالتی شکست خورد و پس از آن موقعیتش در باشگاه نیز دستخوش تغییر شد چون منچسترسیتی به صورت جدی به دنبال جذب او از تاتنهام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کین قصد داشت از تاتنهام جدا شود اما مدیران این باشگاه چنین اجازه‌ای به او ندادند. او ازآن زمان دیگر نتوانست برای باشگاه و تیم ملی به دوران اوج برگردد و در این فصل تنها 10 گل به ثمر رسانده اما در پنج بازی اخیر هیچ گلی را وارد دروازه حریفان نکرده است.

کین در پاسخ به سوالی درباره حفظ انگیزه گفت:« این کار همیشه سخت است. ما در دو تورنمنت مهم آخر در سطح ملی به نیمه نهایی و فینال راه پیدا کردیم و این اتفاق از نظر روحی هم روی بازیکن تاثیرگذار است. در عرض چند هفته باید به لیگ برتر برگشت و اینطور به نظر می‌رسد که فرصتی برای کنار آمدن با شکست و یاد گرفتن از آن وجود ندارد.»

 

 

او ادامه داد:« بازیکن فرصت کافی ندارد تا در میان این هیاهو ببیند چه چیزی درست است و چه کار اشتباهی انجام داده است. من فکر می‌کنم آن شکست در تیم ملی در ویمبلی تا آخر عمرم با من خواهد بود. هرگز نمی‌توان با چنین اتفاقاتی کنار آمد و امیدوارم ما بتوانیم پیش برویم و در رقابتی دیگر به قهرمانی برسیم اما این زخم همیشه با ما می‌ماند.»

کین درباره شایعات پیرامون جدایی‌اش از تاتنهام هم گفت:« صحبت‌ها و شایعات بسیاری در طول تابستان به گوش می‌رسید، این اولین بار بود که چنین اتفاقی برای من رخ می‌داد اما بخشی از پروسه یادگیری و تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ است و من فکر می‌کنم خیلی خوب آن را مدیریت کردم.»

هری کین تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هری کین تاتنهام تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد

نماینده ژاپن با قضاوت علیرضا فغانی، شکست بازی رفت را جبران کرد و در ضربات پنالتی پیروز شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی انجام دادند که نماینده ژاپن ۳ بر ۲ به برتری رسید.

با این حال شکست یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا بازی ۳-۳ مساوی شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یوکوهاما در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

به این ترتیب یوکوهاما و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد