Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@03:45:01 GMT

سهم خواهی از دولت آسیب مهم سیاسی است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۹۳۴۵

سهم خواهی از دولت آسیب مهم سیاسی است

دبیرکل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه با اشاره به سختی‌های پیچیده دولت آیت الله رییسی در ماه های اخیر، گفت: هجمه علیه این دولت مردمی و انقلابی بسیار زیاد است و در این میان سهم خواهی جزو آسیب‌های مهم سیاسی کشور به شمار می‌رود.

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا شهبازی افزود: از بدو به روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی انواع حملات علیه این دولت آغاز شده و روز به روز بر حجم این هجمه ها افزوده می شود که این شرایط مسموم رسالت و مسئولیت های مدیران و مسئولان و نیز هواداران این دولت را سنگین تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط وخیم اقتصادی کشور، اظهار داشت: در این شرایط سخت نباید حامیان دولت مردمی آیت الله رییسی به خاطر سهم خواهی از دولت آتش بیار معرکه شوند چون این حامیان عاشقانه و با نیت خیر وارد میدان شده اند و باید همین مسیر همچنان تداوم یابد.

شهبازی سهم خواهی به هر نحو ممکن را از جمله آسیب های بسیار مهم و در حال گسترش نظام اسلامی برشمرد و با دعوت از اعضای جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه برای پرهیز از چنین شیوه های زشت سیاسی، یادآور شد: این در حالی است که در اوایل انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس قرآن به دست گرفته و از قبول مسئولیت ها دوری می کردیم اما الان قرآن به دست می گیریم و دنبال  انواع پست و مقام و مسئولیت ها هستیم.

وی سهم خواهی از دولت طی سال های اخیر و گذشته و لابی گری های مختلف و متنوع را  از عوامل مهم نقص در اداره کشور بیان و اضافه کرد: چون نیت ها در این راستا الهی و خالصانه نیست، تمامی برنامه ها و مدیریت ها نیز ختم به خیر نمی شود.

شهبازی گفت: کسانی که با لایی گری و سهم خواهی به شیوه های مختلف وارد مسئولیت می شوند به جای اینکه وامدار مردم و خدمت به خلق خدا شوند، وامدار جریان ها و گروه های سیاسی هستند و در چنیین وضعیتی به هیچ عنوان توانایی ارایه خدمت به مردم را ندارند.

وی با ابراز تاسف از فاصله گیری مردم و مسئولان از آرمان ها و اهداف عالی انقلاب اسلامی، خواستار ریشه یابی این موضوع شد.

دبیر کل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در مسیر ماندن را هنر انقلابیون و وفاداران واقعی نظام و اصل ولایت فقیه بیان کرد و ادامه داد: این جبهه همواره پیرو آرمان ها و منویات مقام رهبری است.

شهبازی از اعضای جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در استان ها خواست تا به هر نحو ممکن رابطه ای نزدیک و واقعی با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشند و هرگز از آنها در انجام وظایف خود غافل نشوند چون این قشر سرمایه اصلی جبهه است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سهم خواهی از دولت آسیب شناسی سهم خواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • ادامه حمایت دولت رئیسی از طرح نور؛ مورد استقبال قرار گرفته
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت