Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر احمدی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بارش های امروز باعث آبگرفتگی برخی روستاهای رامسر ، تنکابن ، نوشهر و بخشی از چالوس شده است که البته این آبگرفتگی وارد منازل اهالی نشده بلکه در حد آبگرفتگی حیاط منازل گزارش شده است. 

وی گفت: بارش شدید باران باعث گل آلود شدن آب آشامیدنی برخی روستاهای رامسر و نوشهر نیز شده است و برای  حفظ سلامتی مردم، آب آشامیدنی تعدادی از روستاهای این مناطق قطع شده با تانکر آب رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : بارش باران همراه با ریزش سنگ و گل و لای به آزاد راه تهران شمال در محدوده چالوس سبب شد تا برای حفظ ایمنی رانندگان این مسیر از حوالی ظهر امروز مسدود شود و همچنان نیروهای راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

وی گفت: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارت های ناشی از این آبگرفتگی در دست نیست و با توجه به تداوم بارش باران، میزان خسارت های احتمالی نیازمند جمع بندی و صرف زمان است. 

احمدی تاکید کرد که تا زمان حصول ایمنی کامل، آزاد راه تهران شمال مسدود و تردد خودروها از آن امکانپذیر نیست.

مدیر کل بحران مازندران اضافه کرد : با انجام اقدامات پیشگیرانه لازم و لایروبی رودخانه های منطقه شاهد کمترین خسارت در این بارندگی هستیم ،این در حالی است که در گذشته با بارندگی های کمتر خسارت های زیادی به بار می آمده است.

 در پی بارندگی های شدید و رانش کوه ، هم اکنون مسیر قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال محدوده مرزن آباد و جاده منتهی به چالوس - کرج مسدود شده است.

در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل حوالی ساعت سه بامداد امروز تا کنون، بر اساس اعلام رسمی فرماندار نوشهر تعداد۱۰۰ واحد مسکونی نقاط روستایی و شهری این  شهرستان دچار خسارت آبگرفتگی شده است.

برچسب‌ها بارندگی استانداری مازندران مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی استانداری مازندران مدیریت بحران بارندگی استانداری مازندران مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان

محمد خانچی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه هلی خدمت رسان خبر داد و افزود: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمامی امکانات آنها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند.

خانچی عنوان کرد: امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه شده و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی در ادامه به برداشت گندم اشاره کردو افزود: خوشبختانه با هماهنگی که در حوزه مدیریت کاشت و برداشت گندم امسال انجام پذیرفته شاهد برداشت قابل توجهی گندم در سطح استان هستیم و بارش های پیش رو موجب نگرانی هایی در حوزه محصولات برداشت شده و در حال برداشت گندم شده که با تدابیر استاندار و تشکیل قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از بیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان و تشکل های مردمی حوزه کشاورزی بودیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: خوشبختانه شاهد شتاب گیری برداشت و انتقال محصولات برداشت شده به اماکن پوشیده و امن هستیم و امیدواریم در بارش های اخیر شاهد کمترین خسارت به کشاورزان اخیر باشیم.

کد خبر 6093964

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی