Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت مناطق مختلف استان گیلان بعد از بارش‌های شدید باران، اظهار کرد: امروز ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار تشکیل و همه فرمانداران نیز پای کار بودند.

وی با بیان اینکه برای ۱۰ شهرستان استان گیلان درگیر آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و بسته شدن مسیرهای روستایی شدند، افزود: با تلاش‌های انجام شده از سوی عوامل خدماتی و امدادی تمام مسیرها باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه برای حفظ جان مردم تمام پل‌های آب نمای استان بسته شدند، گفت: ضمن عذرخواهی از همه مردم برای مسدود شدن این مسیرها به محض فروکش کردن آب این مسیرها بازگشایی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر پل موقت کشاورز شهر رانکوه مسدود است، تصریح کرد: پیش بینی‌های لازم برای اسکان موقت، تغذیه و ارائه خدمات برای مردم این منطقه انجام شده است.

مرادی با اشاره به اینکه هم اکنون حجم بارش‌های در شرق استان گیلان متمرکز است، افزود: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده تا ساعت ۱۱ صبح فردا شاهد بارش‌های شدید در این مناطق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تا ظهر فردا این مسیر نیز برای تردد مردم بازگشایی شود، اضافه کرد: مشکل تأمین آب شرب مردم املش نیز با تلاش‌های صورت گرفته مرتفع شد.

کد خبر 5349497

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر مرادی طغیان رودخانه آبگرفتگی معابر ویروس کرونا بوشهر گرگان واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه اردبیل بارش باران ایلام سیستان و بلوچستان استانداری قم عکس استانها بارندگی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر

مدتی است که بارش باران مهمان کشورمان شده است. بطوریکه این بارش‌ها موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی در جاده ها و معابر شده است. در روز‌های اخیر آسمان شهرستان کیانشهر استان کرمان نیز بارانی شد و شدت بارش ها به اندازه‌ای بود که موجب سیل و آبگرفتگی در جاده ها شد. به همین منظور نیرو‌های امدادی جاده های سیل زده این شهرستان را بازگشایی کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خوزستان

بیشتر بخوانید:

امدادرسانی جوانان هلال احمر شهرستان دهگلان به مسافران نوروزی + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • آبگرفتگی معابر در زاهدان
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد