Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان البرز از شناسایی ۳ واحد مرغ فروشی و یک عامل توزیع متخلف در شهر محمدیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کیان رشوند در حاشیه گشت مشترک بازرسی و نظارتی که روز پنجشنبه با حضور دادستان محمدیه، فرمانده نیروی انتظامی، روسای اداره تعزیرات حکومتی، دامپزشکی و اتاق اصناف بخش محمدیه، اظهارداشت: در بازرسی های انجام شده از صنوف سطح شهر تعداد ۳ واحد مرغ فروشی متخلف و یک عامل توزیع مرغ در شهر محمدیه شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشوند افزود: این واحدها به دلیل عرضه خارج از شبکه کالا، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور و تداخل صنفی متخلف شناخته شده و تذکر لازم برای اصلاح و رعایت قوانین صنفی به واحدهای صنفی یاد شده داده شد.

رئیس اداره صمت شهرستان البرز یادآورشد: بخش محمدیه از جمعیت بالایی در شهرهای محمدیه، مهرگان، بیدستان و شریفیه برخوردار است و در حال حاضر میزان سهمیه اختصاص یافته روزانه مرغ و تخم ‌مرغ پاسخگوی نیاز مردم این بخش نیست.

رشوند تصریح کرد: در بخش محمدیه بیش از ۶۵۰  واحد خرده فروشی عرضه  تخم مرغ شامل خوارو بار فروشی، لبنیاتی و ۴۵ واحد مرغ فروشی دارای مجوز هستند که تامین کننده مرغ و تخم مرع مورد نیاز شهروندان این بخش هستند.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ کارتن تخم مرغ دولتی از طریق شبکه رسمی در بخش محمدیه توزیع می شود که پاسخگوی نیاز مردم منطقه نیست و برای رفع نیاز مردم ضروری است این مقدار تا ۷۰۰ کارتن در هر روز  افزایش یابد.  

رشوند گفت: با سکونت ۵۸ درصد از جمعیت شهرستان البرز در بخش محمدیه و ۴۲ درصد در بخش مرکزی، میزان مرغ و تخم مرغ و سایر کالاهای اساسی براساس سرانه جمعیتی در هر بخش  توزیع می شود.

رئیس اداره صمت شهرستان البرز اظهارداشت: مقدار مرغ مورد نیاز شهرستان البرز روزانه ۲۰ تا ۲۵ تن برآورد می شود و در حال حاضر از مجموع کشتار استان  بین ۱۵ تا ۱۸ درصد به این شهرستان اختصاص داده می شود که توزیع روزانه در شهرستان نیز بین ۷ تن تا ۱۸ تن متغیر است.

وی از همکاری دادستان محترم و تمامی دستگاههای نطارتی در تنطیم بازار و تامین کالای مورد نیاز مردم در بخش محمدیه قدردانی کرد و افزود:  استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج، سپاه پاسداران و ناظران افتخاری در بخش مردمی نیز در راستای نظارت بهتر در بازار صورت گرفته که نتایج بسیار خوبی داشته است.

رئیس اداره صمت شهرستان البرز گفت: شهروندان در هنگام مراجعه به بازار برای خرید مایحتاج عمومی در صورت مشاهده هر گونه تخلفی می توانند موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صمت اطلاع دهند تا به آن رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان صمت قزوین شهرستان البرز بخش محمدیه رئیس اداره اداره صمت نیاز مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه