Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «پرویز توسلی زاده» عصر پنجشنبه در نشست با قضات محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه با موضوع بررسی پایش زندانیان افزود: کسب این افتخارات را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه روزی قضات شریف و کارکنان دادگستری استان هستیم.  

وی در ادامه حبس زدایی را یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی عنوان کرد و با بیان اینکه زندان جای مجرمان خطرناک و سابقه دار است، گفت: جرایم مهمه استان هر روز به ما گزارش شده و به محض اطلاع با مجرمین برخورد خواهد شد و به آنها اجازه نمی دهیم به هر دلیلی در جامعه اخلال و ناامنی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلی زاده در ادامه با تأکید بر سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه دستگاه قضایی باید زندگی را برای مردم آسان کند، خاطرنشان کرد: مردم با امید بسیار به دادگستری مراجعه می کنند و وظیفه ما در قبال آنها این است که حرف هایشان را با جان و دل بشنویم و با احقاق حقوق و یا اقناع آنها، رضایتمندی مردم از دستگاه قضایی را فراهم کنیم.

وی با تأکید بر نقش مهم قضات و کارکنان در برخورد با ارباب رجوع اظهار داشت: شیوه برخورد مناسب با مراجعین بسیار مهم است و تأثیر زیادی بر آرامش ذهنی و روانی جامعه خواهد داشت و معتقدیم هیچ چیزی لذت بخش تر از این نیست که با رفتار و عملکرد مناسب خود، آرامش را به جامعه تزریق کنیم.
 
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه برای پیشرفت و بهبود عملکرد، باید برنامه محور باشیم، به برنامه ۱۵ بندی ابلاغی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: این برنامه یکی از جامع‌ترین برنامه‌هایی است که حرکت در چارچوب آن می‌تواند به توسعه و پیشرفت بیانجامد.

توسلی زاده با تشریح هر یک از بندهای ۱۵ گانه این برنامه تأکید کرد: یکی از مهمترین این بندها، اجرای سند تحول قضایی است که منتهی به توسعه قضایی و آسان کردن زندگی برای مردم خواهد شد.

در پایان این نشست از تعدادی از کارکنان بخش اداری دادگستری استان کرمانشاه که بهترین عملکرد را در محاکم عمومی و انقلاب داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها آیین دادرسی کیفری شکایت کرمانشاه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آیین دادرسی کیفری شکایت کرمانشاه آیین دادرسی کیفری شکایت کرمانشاه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید امروز دوشنبه موضع واشنگتن را در قبال بازداشت‌های احتمالی توسط دادگاه کیفری بین‌المللی در اسرائیل ابراز و ادعا کرد که این دادگاه "صلاحیتی" در این خصوص ندارد.

این اظهارات در بحبوحه افزایش ابهامات مبنی بر اینکه دادگاه لاهه می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل و همچنین سایر مقامات اسرائیلی را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه صادر کند، بیان می‌شود.

رسانه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» امروز (دوشنبه) به نقل از یک مقام صهیونیستی گزارش داد: [رژیم]اسرائیل به شدت نگران است که دادگاه کیفری بین‌المللی (ICC) حکم بازداشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر، «یوآو گالانت» وزیر جنگ و مقام‌های ارشد نظامی [رژیم صهیونیستی]را این هفته صادر کند.

 این مقام صهیونیستی که نام او در گزارش عنوان نشده است، امروز گفت که [رژیم]اسرائیل از طریق کانال‌های دیپلماتیک در تلاش است تا مانع صدور حکم‌ها شود.

رژیم صهیونیستی نگران است که دیوان کیفری بین‌المللی این حکم‌های بازداشت را «مخفیانه» صادر کند.

هنگامی که از «دادگاه کیفری بین‌المللی» در مورد گزارش‌های رسانه‌ای درباره حکم دستگیری‌ها سوال شد، این دادگاه به ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرد که «تحقیقات مستقلی در رابطه با وضعیت کشور فلسطین در حال انجام است» و «در این مرحله اظهارنظر دیگری نداریم».

این دادگاه سه سال پیش تحقیقاتی را در مورد جنایات جنگی اسرائیل در جنگ این رژیم و حماس در سال ۲۰۱۴ آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • بسیاری از مراجعات مردم به محاکم به دلیل اعتبار دادن به اسناد عادی است
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • دیوان بین‌المللی کیفری در جنگ اسرائیل و حماس صلاحیت قضایی ندارد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است