Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در پیامی در پی موفقیت تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم ملی فوتبال لبنان و درخشش «سردار آزمون» و «احمد نوراللهی» بازیکنان گلستانی تیم ملی در دقایق پایانی بازی اظهار کرد: فرزندان سرشار از استعداد استان گلستان همواره در عرصه‌های مختلف زمینه رشد و پیشرفت این خطه را به عنوان نگارستان ایران زمین فراهم آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: پیروزی ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در مقابل تیم ملی فوتبال لبنان با درخشش فوتبالیست‌های گلستان آقایان «سردار آزمون» و «احمد نوراللهی» در دقایق پایانی بازی موجب شادی و شعف مردم عزیز ایران اسلامی شد.

استاندار گلستان در پیام تاکید کرد: اینجانب ضمن تقدیر از فوتبالیست‌های گلستانی که همراه با دیگر اعضای تیم ملی فوتبال زمینه خوشحالی و شادمانی مردم را فراهم آوردند، امیدوارم با تلاش این عزیزان شاهد راهیابی مقتدرانه به جام جهانی قطر باشیم و در آنجا نیز موفقیت‌های چشمگیری را کسب کنیم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان سردار آزمون علی محمد زنگانه استاندار گلستان احمد نوراللهی علی محمد زنگانه استاندار گلستان خبرگزاری فارس گلستان بازیکنان گلستانی تیم ملی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و آ اس رم ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه «دیه‌گو آرماندو مارادونا» شهر ناپل پیگیری شد که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پائولو دیبالا (۵۹ - پنالتی) و تامی آبراهام برای رم و همچنین ماتیاس اولیویرا (۶۵) و اوسیمن (۸۵ - پنالتی) برای ناپولی گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تا دقیقه ۶۹ برای رم بازی کرد که روی گل اول تیمش هم تأثیرگذار بود. مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند. تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

ناپولی و رم با این تساوی به ترتیب ۵۰ و ۵۹ امتیازی شدند. با این نتیجه شاگردان دروسی در جالوروسی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل اینده اروپا هستند تا شاید بتوانند جایگاه پنجم خود را در جدول بهبود بخشند.

کد خبر 6091488

دیگر خبرها

  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند