Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برد ۲ بر یک تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: از قبل قابل پیش بینی بود که لبنان در خانه‌اش بازی بسته و با دفاع منسجمی را ارائه کند. وقتی روی یک اتفاق به گل رسیدند هم تلاش کردند با اتلاف وقت و تمارض شکل بازی را بهم بزنند. حریف بدون داشتن موقعیت به ما گل زد که آن هم روی یک توپ بلندی بود که بیرانوند تصور کرد توپ به خارج از زمین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم لبنان هم در کمال خونسردی گل لبنان را زد. البته در این صحنه بیرانوند خیلی زود به زمین افتاد.

وی افزود: در نیمه اول مسابقه مدام از کناره‌ها روی دروازه حریف سانتر می‌کردیم که هیچ کدام از این ارسال‌ها سودی برای ما نداشت. تجمع مدافعان حریف در محوطه جریمه باعث شد که آنها تمام توپ‌های ارسالی را دفع کنند. در واقع در بازی هوایی برتری نسبت به حریف نداشتیم اما زمانی که توپ را روی زمین آوردیم و از عمق دفاع به حریف حمله کردیم گل اول را زدیم. در آن صحنه مدافعان لبنان اولین اشتباه خود را انجام دادند و سردار آزمون گل اول را به ثمر رساند. در ادامه حریف و شاید حتی خود ما تصور نمی‌کردیم که گل دوم را هم بزنیم اما روی حرکت پا به توپ وحید امیری و یک و دویی که او انجام داد توانستیم خلق موقعیت کنیم که ضربه اول را آزمون زد و بعد از برخورد به مدافعان توپ برگشتی را احمد نوراللهی به گل دوم تیم ملی بدل کرد. 

کربکندی تصریح کرد: حریف فقط یک موقعیت گلزنی داشت که روی اشتباه محاسباتی بیرانوند به دست آمد. در مجموع تیم برتر مسابقه بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم. زمانی که حریف دفاع فشرده ای دارد یکی از راه‌های گلزنی شوتزنی است اما تمام شوت‌های ما به مدافعان پرتعداد لبنان برخورد کرد و خوشبختانه در آخرین ثانیه‌های بازی به گل برتری رسیدیم.

این کارشناس فوتبال در مورد بازی روز سه‌شنبه با سوریه گفت: این مسابقه هم می‌تواند خیلی سخت باشد. سوریه هم مثل لبنان انگیزه‌های زیادی برای بازی مقابل تیم ملی کشورمان دارد. سوریه هم احتمالا مثل لبنان با نفرات زیادی دفاع خواهد کرد و ما مقابل چنین تیم‌هایی به مشکل می خوریم و سخت می‌توانیم از دفاع منسجم و فشرده حریف عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن