Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوئیز انریکه معتقد است که یونان نسبت به بازی رفت بهتر شده است.

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پس از پیروزی تیمش مقابل یونان و صعود به صدر جدول گروه B مقدماتی جام جهانی، در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار و بازی آخر مقابل سوئد صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، لوئیز انریکه در این کنفرانس خبری گفت:

امروز من فراتر از خوشحالم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همه بسیار خوشحالم اما فرصت استراحت نداریم. در چنین شرایطی، پیروزی ها بسیار خوب هستند. ما روی بازی خودمان تمرکز کرده ایم و این سخت بوده است. ما لایق این پیروزی بودیم و تیم خوب بود. بازی محتاطانه ای بود و به خوبی بازی را کنترل کردیم. آن ها به سختی موقعیت به دست آوردند. فوتبال هجومی آن ها را خنثی کردیم. از چند فرصتی که داشتیم بهره نبردیم. وقتی در خارج از خانه بازی می کنید، به دنبال نتیجه هستید و مقابل تیمی مانند یونان، پیروزی خوب است. در رفتار و روش بازی آن ها خوب بودند. ما جاه طلب بودیم اما پیروزی سخت است. این یونان بهتر از یونان بازی رفت است. آن ها خیلی خوب پرس کردند اما ما به لطف جنگندگی تیممان پیروز شدیم.

البته که فکر می کنم در روز یکشنبه و پایان این بازی ها، ما جایی در جام جهانی خواهیم داشت. ما یکشنبه مقابل رقیب خوبی بازی خواهیم کرد که در تئوری او بیشتر به ما حمله می کند اما ما به دنبال تساوی نیستیم، بلکه به دنبال پیروزی هستیم. در روز یکشنبه با تمام توانمان برای پیروزی بازی خواهیم کرد. ما مانند همیشه بازی، پرس و حمله می کنیم. سبک ما برای حریفمان خوب خواهد بود. گاوی؟ او یک هیولاست. او نمی خواست تعویض شود، سرگیجه و دوبینی داشت و با این حال، تمام توانش را گذاشت. ضربه ای به چشمش خورد که باعث شد او نتواند خوب ببیند اما الان حالش خوب است. او نمایشی کامل داشت. 

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم پرسپولیس حتما از فیفا استعلام بگیرد / تفسیر اشتباه شرایط بازیکنان تاجیک + سند مقایسه حجم چمدان های کاروان ایران با کشور های دیگر (به همراه عکس) نظم آلمانی؛ نگاهی به وضعیت جالب جدول رده بندی بوندسلیگای دو جان آرنه ریسه: عمق ترکیب لیورپول نگران کننده است و قدرت منچسترسیتی و چلسی را ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوئیز انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری امروز منچستر یونایتد پیش از بازی مقابل برنلی اتفاق جالبی رخ داد. تن‌هاخ سه روزنامه‌نگار از سه روزنامه مختلف را به دلیل گزارش آنها پس از پیروزی منچستر یونایتد در ضربات پنالتی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، از پرسیدن سوال در کنفرانس مطبوعاتی محروم کرد.

این مرد هلندی در جریان نشست امروز به سوالاتی از خبرنگاران روزنامه‌های سان، میرر و منچستر ایونینگ نیوز پاسخ نداد و اعلام کرد که به آنها توجه نخواهد کرد.

آینده تن‌هاخ در منچستر یونایتد پس از نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از سوی دیگر سر جیم راتکلیف، مالک جدید هم علاقه‌ای به این مربی ندارد و در حال جستجو برای مربی مدنظرش است.

‌پس از پیروزی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها، عملکرد یونایتد در این بازی و سپس واکنش برخی بازیکنان و اریک تن‌هاخ به پیروزی را «خجالت‌آور» و «رسوایی» توصیف کردند و این گزارش‌ها که به مذاق تن‌هاخ خوش نیامده بود منجر به رخ دادن اتفاقات امروز شد.

روزنامه‌نگاران مختلفی که این مربی را ناراحت کرده بودند، امروز اجازه حضور در کنفرانس را پیدا کردند اما با خشم او مواجه شدند و از پرسیدن سوالات‌شان محروم ماندند.

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است