Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کربکندی پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است که تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود باید قوی و کم اشتباه باشد چون حریف یک شوت سمت دروازه ما زد و ما هر چقدر می‌زدیم به در بسته می‌خورد.

رسول کربکندی درباره پیروزی ایران مقابل لبنان اظهار کرد:

از لبنان یک بازی دفاعی سراغ داشتیم و این خطرناک بود که یک گل جلو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه آن‌ها بود که با یک بازی بسته از گلشان حفاظت کنند. روی یک اشتباه محاسباتی گل بدی خوردیم و آن‌ها به راحتی به ما گل زدند. این تنها موقعیت آن‌ها بود که به گل رسیدند و بعد از آن ما شروع به سانتر از جناحین کردیم که آن‌ها همه حملات ما را قطع کردند.

او ادامه داد:

در پنج دقیقه آخر روی بازی زمینی و حفظ توپ در عمق دفاع حریف توانستیم گل بزنیم و به تساوی برسیم ولی بعد از آن نه تیم ایران و نه تیم لبنان فکر نمی‌کردند که بتوانند گل برتری را بزنند. روی یک پاس خیلی خوب از سمت چپ به بیرون پاس دادیم و توپ به نوراللهی رسید و با وجود اینکه تاکتیک مناسبی برای گلزنی انتخاب نکرده بودیم، سه امتیاز با ارزش را به دست آوریم.

پیشکسوت فوتبال در خصوص تاکتیک تیم ملی ایران گفت:

بی برنامه نبودیم اما مسیر و تاکتیک خوبی را انتخاب نکرده بودیم چون آن‌ها تجمع بازیکنانشان بسیار زیاد بود و ما نتوانستیم روی ارسال‌ها و برنامه تاکتیکی‌مان به گل برسیم. به هر حال حیف بود که این بازی را ببازیم اما بازی قدرتمندانه‌ای نبود.

او درباره عملکرد بیرانوند در این دیدار بیان کرد:

بیرانوند یک اشتباه محاسباتی داشت و باعث شد حریف به گل برسد. روی شوت هم خیلی زود روی زمین افتاد و مهاجم حریف با خونسردی توپ را وارد دروازه کرد. تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برود باید قوی‌تر و کم‌اشتباه تر باشد چون آن‌ها یک شوت سمت دروازه ما زدند و ما هر چقدر می‌زدیم به در بسته می‌خورد.

کربکندی در رابطه با بازی بعدی ایران با سوریه بیان کرد:

آن بازی هم بسیار بسته و خطرناک خواهد بود. آن‌ها وقتی از ما ضعیف‌تر هستند، طبیعی است که می‌آیند تا پر تعداد دفاع کنند. ما نباید از این تیم‌ها گل بخوریم چون وقتی گلی دریافت کنیم، کار بسیار سخت می‌شود و مشکلات اینچنینی برای ما به وجود می‌آید. ما باید گل بزنیم تا آن‌ها مطابق میل ما بازی کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایران و لبنان تیم ملی تیم ملی ایران رسول کربکندی مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مشرق، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)