Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دادگاه آمریکا اعلام کرد اگر مارک میدوز، رییس کارکنان کاخ سفید در زمان دونالد ترامپ امروز ساعت ۱۰ (به وقت واشنگتن) در دادگاه حاضر نشود و شواهد و مدارک خود در مورد روز حادثه ۶ ژانویه و حمله به ساختمان کنگره را به این کمیته ارائه نکند به اتهامات کیفری محکوم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارک میدوز در ماه سپتامبر با اسناد به یک سری مدارک و شواهد موجود مبنی بر دست داشتن در شورش‌های انتخاباتی دونالد ترامپ و نیز حادثه یورش به ساختمان کنگره در تاریخ ۶ ژانویه به دادگاه احضار شده بود.

مارک میدوز نیز اعلام کرده تا زمانی که مشکلات و مسائل مربوط به امتیازات اجرایی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با دادگاه حل و فصل نشود برای ارائه مدارک در دادگاه حاضر نخواهد شد.

تا به حال بسیاری از نزدیکان و همکاران دونالد ترامپ برای ارائه مدارک، اسناد و شواهد خود به دادگاه احضار شده اند، ولی هیچ کدام از آن‌ها تا به امروز در صحن دادگاه حاضر نشده اند.

به نظر می‌رسد دونالد ترامپ با استفاده از آنچه قانون امتیازات اجرایی رییس جمهور برای حفاظت از کارکنان خوانده می‌شود مانع حضور نزدیکانش در دادگاه می‌شود.

جو بایدن نیز دستور داده تا این امتیاز به دلیل آنچه ضرر به منافع عمومی خوانده می‌شود لغو شود و با روش‌های دیگر تمامی متهمان حادثه حمله به کنگره در دادگاه حاضر شوند. به تازگی دادگاه فدرال اجازه دسترسی کمیته بررسی حادثه حمله به ساختمان کنگره به برخی اسناد کاخ سفید در ششم ژانویه را صادر کرده است. با این حال، وکلای ترامپ با اعتراض به رای دادگاه می کوشند مانع از دسترسی به این اسناد شوند. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره آمریکا کاخ سفید دونالد ترامپ جو بایدن دونالد ترامپ دادگاه حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو

ببینید | اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!

ویدیویی از اسکورت عجیب و پرتعداد ترامپ برای رفتن به دادگاه در نیویورک در شبکه‌های مجازی پربازدید شده و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

tags # دونالد ترامپ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • درخواست دادگاه لاهه برای پایان تهدید و ارعاب در خصوص جنگ غزه
  • هشدار دادگاه لاهه به اسرائیل درباره ارعاب دادگاه و کارکنان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی