Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@12:51:33 GMT

خط دروازه استقلال تغییر می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۰۵۹۶

خط دروازه استقلال تغییر می‌کند؟

آفتاب‌‌نیوز :

رشید مظاهری در فصل نقل و انتقالات تابستانی تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفت اما فرهاد مجیدی در نهایت او را متقاعد به ماندن کرد.

بسیار بعید است که مظاهری با شرط نیمکت نشینی در استقلال حاضر به ماندن شده باشد اما به نظر می رسد که انتخاب مجیدی برای خط دروازه حسینی است.

حسینی شروع خوبی با آبی پوشان داشت و در سه بازی پیاپی دروازه اش را بسته نگه داشت اما برابر فجر سپاسی در آخرین ثانیه ها گل بدی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه بان جوان خروج اشتباهی داشت و همین باعث شد تا فجر گل تساوی را در آخرین ثانیه به ثمر رساند و آبی پوشان تنها یک امتیاز کسب کنند. آیا این اشتباه حسینی باعث می شود که او در دیدار برابر نساجی نیمکت نشین شود؟

اگر مجیدی در بازی برابر نساجی هم به حسینی بازی دهد پیام بسیار آشکاری به مظاهری خواهد داد و آن اینکه انتخاب او حسینی است و شاید این باعث شود که این دروازه بان باتجربه بار دیگر به جدایی فکر کند.

چند روز پیش هم بحث معاوضه مظاهری با صالح حردانی از فولاد مطرح شد که ظاهرا فولادی ها با این معاوضه موافقت نکردند تا مظاهری هم به ناچار در آبی پوشان باقی بماند. دیدار برابر نساجی ثابت خواهد کرد که مظاهری برای ماندن در آبی پوشان تصمیم مناسبی گرفته است یا نه چرا که او دروازه بانی نیست که راضی به نیمکت نشینی باشد.

منبع: شفقنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رشید مظاهری استقلال مجید حسینی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و پنجم، ذوب آهن اصفهان میزبان نساجی است.

این دیدار که قرار بود امروز چهارشنبه، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شود، با اعلام مسئولان برگزاری یک ربع دیرتر و از ساعت ۱۸:۱۵ برگزار خواهد شد.

این دیدار برای تیم‌های پایین جدولی بسیار مهم است و نقش مهم در سرنوشت نساجی که گزینه سقوط است خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • ساعت بازی ذوب آهن- نساجی تغییر کرد
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!