Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود Google Maps 11.6.3 برنامه مشاهده نقشه‌های گوگل

نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی است. این نرم افزار شرکت گوگل، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر است که می تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار کاربر قرار دهد. این نرم افزار در گوگل پلی نزدیک به ۵ میلیارد بار دانلود شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود مرورگر دانلود نرم افزار دانلود برنامه نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا نام رسمی خود را تغییر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری ایتالیا رسما نام کامل خود را به اسکودریا فراری HP تغییر داد. دلیل تغییر نام تیم فراری امضای قرارداد جدید اسپانسرینگ با شرکت آمریکایی تامین کننده سخت‌افزار و نرم‌افزار Hewlett Packard است.

داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟

پیش از این گفته شده بود که شرایط قرارداد برای اسکودریا بسیار سودمند خواهد بود و به این تیم اجازه می‌دهد حقوق بالایی برای لوئیس همیلتون راننده جدید انگلیسی‌اش که از فصل آینده فرمول یک به آن ملحق خواهد شد، تضمین کند.

فراری هم اکنون با 151 امتیاز در جایگاه دوم رده‌بندی تیمی فصل جاری فرمول یک قرار دارد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک