Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر مصطفی قانعی در گفتگو با ایسنا ‌درباره آخرین خبرها از اجرای طرح محدودیت‌ های هوشمند کرونایی که اعلام شده از ابتدای آذر ماه در حوزه سفرها و تردد اجرا می‌شود، گفت: اعلام شد که سامانه امید اجرایی می‌شود و قبلا هم این موضوع در ستاد ملی کرونا تصویب شده است. البته کار در این سامانه روزبروز که پیش می‌رود، تقویت هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه در سه استان قزوین، کردستان و آذربایجان غربی پایلوت شد و بجای اینکه در زمینه محدودیت‌ های کرونایی، کل مردم شامل محدودیت شوند، تنها گروه‌های هدف شامل می‌شوند.

وی افزود: فرآیند کار در این سامانه و در طرح محدودیت‌ های هوشمند، بر اساس تحلیل و پایش اطلاعات جمعی از تمام دستگاه‌های کشور است. یعنی همه اطلاعات از همه دستگاه‌های موجود است و بر اساس رصد هوشمند در همان جایی که باید برای اعمال محدودیت ورود کنند، کار را پیش می‌برند. در حال حاضر پایه تحلیل داده‌ها در این سامانه بر اساس واکسیناسیون است؛ به طوری که برای افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند، ‌محدودیت‌هایی اعمال می‌شود.

وی افزود: در عین حال در زمینه تشخیص افراد کرونا مثبت هنوز بخش خصوصی را برای انجام تست در استان‌ها فراخوان نکرده‌اند که باید منتظر باشیم که مسئولان استان‌ها و روسای دانشگاه ها تثبیت شوند و این کار هم انجام شود.

قانعی با بیان اینکه در این مرحله از اجرای طرح که بر اساس واکسیناسیون انجام می‌شود، ‌فعلا افرادی که واکسن تزریق کرده‌اند، آزادتر هستند، افزود: حال افرادی که واکسن تزریق نکرده‌اند، محدودیت‌هایی دارند. به عنوان مثال اگر می‌خواهند با هواپیما سفر کنند، باید حتما واکسن تزریق کرده باشند.

قانعی ادامه داد: در عین حال به تدریج این محدودیت‌ها علاوه بر حوزه تردد و سفر، سایر حوزه‌ها و اقدامات را هم اعم از حوزه‌های حمل و نقل، فرهنگی و... در بر می‌گیرد. اعمال محدودیت‌ها در قالب این سامانه به تدریج علاوه بر تردد و سفرها؛ اتوبوس و تاکسی و... را هم دربرمی‌گیرد.

وی گفت: اکنون سامانه محدودیت‌ های هوشمند برای اجرا از ابتدای آذر ماه آماده است و زیرساخت‌ها تا حد ممکن متصل شدند البته کار در قالب این سامانه پیش‌رونده است و به تدریج روزبروز در حوزه‌های مختلف توسعه پیدا می‌کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سفرها تردد سامانه امید محدودیت های کرونایی محدودیت های هوشمند واکسیناسیون کرونا واکسن تزریق محدودیت ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • رشد ۹۰ درصدی رصد زنجیره تأمین دارو در سامانه تیتک
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • اردوغان: رادار ناتو در ترکیه موشک‌های ایران به‌سوی اسرائیل را رهگیری نکرد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد