Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود میراشه روز جمعه با اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سینمای تابستانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتقال بیماری در این ۲ سال گذشته به حالات تعطیل درآمد، چون کنترل جمعیت مردم کار دشواری بود و امکان داشت مردم فاصله اجتماعی را رعایت نکنند.

وی با بیان اینکه راه اندازی مجدد این سینما به افزایش نشاط اجتماعی شهروندان منجر می‌شود، گفت: به خاطر دارم چندسال پیش و قبل از همه گیری ویروس کرونا بازی فوتبال ایران و پرتقال در جام جهانی روسیه از طریق سینما تابستانه پخش شد و جمعیتی بیش از یک هزار نفر را دور هم جمع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراشه تاکید کرد: برای تفریح و نشاط اجتماعی مردم اگر لازم باشد سیستم صوتی و تصویری این بوستان را نیز تقویت خواهیم کرد تا علاوه بر شهروندان مسافران خارج استان و گردشگران نیز شب‌ها برای دیدن فیلم‌های سینمایی در این مکان اوقات خوشی را سپری کنند.

این مسؤول همچنین به فعال سازی ایستگاه سورتمه و پرش در بوستان ملی باراجین اشاره کرد و گفت: علاوه بر سینمای تابستانه قرار شده که سورتمه مدرن ریلی و پیست پرش نیز با کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا فعال شوند.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین از همکاری شورای تامین استان قزوین و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت برای برنامه‌هایی قبلی بوستان تشکر کرد و گفت: با کمک نیروی انتظامی می‌توانیم محیطی سالم، شاد و با نشاط را برای شهروندان قزوین در بوستان ملی باراجین فراهم کنیم.

میراشه یادآور شد: از همه شهروندان تقاضا دارم با رعایت پروتکل‌هایی بهداشتی و انجام واکسیناسیون به ریشه کن شدن هرچه سریع تر بیماری منحوس کرونا کمک کنند تا بتوانیم هرچه سریع تر از برنامه مفرح درون استانی استفاده کنیم.

برچسب‌ها کرونا بوستان ملی باراجین سینما استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بوستان ملی باراجین سینما کرونا بوستان ملی باراجین سینما استان قزوین بوستان ملی باراجین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای دودانگه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲ شهرداری تهران قطع درختان را در بوستان ستارخان رد کرد و گفت:حصار ایجاد شده در این بوستان با هدف ساخت منبع ذخیره آب است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران