Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جواد سلطانی فرماندار ورزنه در خصوص سفر وزیر نیرو به اصفهان گفت: تا ساعتی دیگر هلیکوپتر حامل وزیر نیرو و استاندار اصفهان در منطقه ورزنه به زمین خواهد نشست.

وی افزود: وزیر نیرو امروز طی بازدیدی از مسیر زاینده رود به منطقه براآن شمالی حرکت می‌کنند و در مهدیه روستای وجاره با کشاورزان شرق اصفهان دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر نیرو کشاورزان ورزنه وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال آب سد سفیدرود زودتر رهاسازی می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

وحید خرمی امروز، ۱۱ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال رهاسازی آب را زودتر از سال قبل انجام خواهیم داد، عنوان کرد: به دلیل کمبود آب و ضرورت مدیریت مصرف و کاهش احتمال روبرو شدن با تنش‌های آبی، امکان رهاسازی پیش از این موعد و غیر منطبق با تقویم زراعی اعلامی جهاد کشاورزی وجود ندارد.

وی مصرف روزانه آب سد را ۲۰ میلیون مترمکعب دانست و تصریح کرد: آب سد سفیدرود از نیمه اردیبهشت ماه و از طریق کانال راست و چپ سنگر به سمت شالیزار‌های استان روانه خواهد شد و زودتر از این تاریخ، امکان رهاسازی نداریم.

وی ذخیره فعلی سد سفیدرود را ۶۸۰ میلیون مترمکعب دانست که در مدت مشابه سال گذشته ۷۰۰ میلیون مترمکعب بود و اظهار کرد: در شرایط نرمال باید بیش از یک میلیارد مترمکعب آب در سد داشته باشیم که نشان دهنده کمبود آب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان از کشاورزان خواست طبق تقویم زراعی عمل کنند و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها از صبح ۱۶ اردیبهشت تا پایان تیرماه از آب سد برای نشاء و کشت برنج استفاده خواهیم کرد.

وی ۸۰ درصد کشاورزان را منطبق با تقویم زراعی دانست و یادآور شد: اراضی داخل شبکه عمدتا شخم و خزانه را انجام داده‌اند و منتظر رهاسازی جهت نشاء هستند؛ در اراضی خارج از شبکه نیز شاهد انجام نشاء هستیم و کلیه فعالیت‌های کشاورزی را رصد می‌کنیم.

وی با اشاره به تخریب ۱۵۰ سردهنه در جریان سیلاب‌های ماه‌های اخیر، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین آب منطقه‌ای در سراسر استان در حال احداث این سردهنه‌ها هستند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان اضافه کرد: از کشاورزان می‌خواهم به تقویم زراعی توجه داشته باشند تا در سال جهش تولید با مشارکت مردم با وجود کم آبی به لطف خدا و در سایه برنامه‌ریزی، مدیریت و همکاری کشاورزان شاهد رشد تولید باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • امسال آب سد سفیدرود زودتر رهاسازی می‌شود
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد