Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل لبنان اظهار داشت: در درجه اول باید اشاره کنم که باد روی کیفیت بازی تیم ملی اثر گذاشت و شما دیدید بازیکنان دو تیم حتی در دادن پاس‌های بلند دچار مشکل می‌شدند. بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند و تا دقیقه ۱۰ یک نفس روی دروازه حریف بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فوتبال قوانین نانوشته زیاد دارد و یکی از این قوانین گریبان ما را گرفت. لبنان با کمک باد به گل رسید، ولی انصافا تیم ملی ما خیلی حمله کرد. در همان نیمه اول می‌شد کار حریف را تمام کنیم، اما در برخی از صحنه‌ها در محوطه جریمه حریف کم تعداد بودیم. می‌شد از توپ‌های دوم استفاده بیشتری کنیم ولی این اتفاق رخ نداد.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و تیمی که فرصت ایجاد کند می‌تواند گل بزند و تیم ملی ما هم این کار را انجام داد، هر چند این اتفاق در ثانیه‌های پایانی رخ داد. یک روز خبرنگاری از مورینیو سؤال کرد تیم شما ۴۰ موقعیت گلزنی داشت اما فقط یک گل زدید و این مربی پاسخ داد دفعه بعد ۴۰ موقعیت ایجاد می‌کنیم اما دو گل می‌زنیم. ما در نیمه دوم فقط یک موقعیت به حریف دادیم اما حملات پرتعداد و پرس به موقع در زمین حریف باعث شد آنها بازی‌سازی نکنند و آنقدر روز دروازه حریف فشار آوردیم که از هما ن۲۰-۱۰ موقعیت ۲ توپ را تبدیل به گل  کردیم.

دین محمدی تأکید کرد: بازیکن بزرگ این روزها به درد می خورد. سردار آزمون بازی را برای تیم ملی فوتبال ایران درآورد و دیدید که با همان ضربه لبنان عملا شانسی دیگر برای ادامه بازی نداشت. تکرار به پرس از جلو باعث شد تا گل دوم را هم بزنیم و انصافا این پیروزی خیلی چسبید و به ما در راه صعود به جام جهانی بسیار کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیمه اول فشاری روی بازیکنان تیم ملی حس نکرد، گفت: فشار روی بازیکنان مشهود بود و باید بپذیریم وقتی حاشیه وارد تیمی می‌شود قطعا بازیکنان دچار استرس خواهند شد. به نظرم در جریان رخ داده برای طارمی بازیکنان استرس داشتند و فشار روی بازیکنان مشهود بود اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد. راه حل اینکه تیم ملی دچار حاشیه نشود این است که فدراسیون دخالت کند و قضیه را خیلی زود به اتمام برساند. شکست و یا امتیاز از دست رفتن برای تیم ملی به ضرر فوتبال و مردم کشور است. من معتقدم طارمی بازیکنی است که تأثیر گذار بوده و می تواند با یک کدخدامنشی و میانجیگری قضیه جمع و جور شود.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص اعتراض مشترک بازیکنان به وضعیت این روزهای‌شان در اردوها گفت: با احترام به رشته کشتی، فوتبال پرطرفدارترین ورزش کشورمان است. باید از تیم ملی حمایت شود و باید بپذیریم که بازیکنان ما فوتبالیست‌های بزرگی هستند. دیگر مثل قدیم نیست که بازیکن با امکانات کم دوام بیاورد. مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و… در اروپا بازی می‌کنند و باشگاه‌های آنها هر کدام ۵ زمین تمرین دارند. وقتی امکانات تیم ملی و چمن مصنوعی و این شرایط را می‌بینند، قطعا اعتراض می‌کنند.

وی تأکید کرد: من به بازیکنان تیم ملی به خاطر اعتراضشان حق می‌دهم و معتقدم هر بازیکنی در تیم‌های ملی دیگر هم این شرایطی را ببیند اعتراض خواهد کرد. از فدراسیون می‌خواهم امکانات را در شأن بازیکنان تیم ملی در اختیار آنها قرار بدهد تا در قرن بیست و یک بازیکنان دغدغه زمین بازی و لباس و این گونه مسائل نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد

معاون سید حسن نصرالله با تاکید بر توانمندی بالای حزب‌الله برای ضربه زدن به رژیم صهیونیستی و آمادگی برای مقابله با هر جنگی که این رژیم بخواهد تحمیل کند، در عین حال تصریح کرد که اسرائیل توان ورود به چنین جنگی را ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله در گفتگویی به بررسی آخرین تحولات منطقه از جمله غزه و لبنان و شرایط و میزان آمادگی مقاومت پرداخته است که محورهای اصلی آن به این شرح است:

اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کردرسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند

مقاومت پیروز شده است، زیرا اجازه نداد که دشمن اهداف خود مبنی بر نابودی مقاومت و آزادی اسرایش را محقق کند.

هر پیشنهاد یا توافقی که دربرگیرنده آتش بس کامل در نوارغزه نباشد، پذیرش آن از سوی مقاومت دشوار است.

اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها به زودی متوجه این حقیقت خواهند شد که با این شکل از تجاوزگری خود، در حقیقت سبب شدند تا پایه‌های مقاومت پایدار و مستمر پایه‌ریزی شود.

اسرائیل پس از هفت ماه جنگ در غزه در رخنه به استحکامات مقاومت و نابودی آن ناتوان مانده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین به ما(حزب الله) تاکید کردند قادر به ادامه نبرد برای ماههای آینده در برابر دشمن هستند.

مقاومت و ملت فلسطین پیروز هستند، شکست مقاومت غیر ممکن است، مقاومتی که بر اساس اصل یا پیروزی یا شهادت عمل می‌کند.

دشمن حتی نتوانسته است تصویری از پیروزی برای خود محقق کند، همچنان درگیری هایی در شمال نوار غزه جریان دارد و از آن مناطق، شهرکهای صهیونیست نشین موشکباران می‌شوند.

جوبایدن رئیس جمهور آمریکا در داخل و خارج تحت فشار قرار دارند و به سبب جنگ غزه در معرض شکست در انتخابات ریاست جمهوری آتی است و به همین تلاش می کند وجهه خود را از طریق فشار برای آتش بس هر چند به صورت موقت بهبود بخشد.

فشار آمریکا بر اسرائیل همچنان فشار نرم است، زیرا اگر غیر از این بود، از ارسال کمکهای نظامی به آن جلوگیری می کرد، به همین سبب اظهارنظر مقامات آمریکا ریاکارانه  است و جدیتی برای پایان تجاوزات به غزه ندارند.

ضربه اخیر ایران به رژیم صهیونیستی اعلام عملی بود مبنی بر اینکه ایران نمی‌تواند در برابر تعدی به خود سکوت کند.

هر  عضو یا هر یک از اطراف محور مقاومت، این مسئله را در نظر می‌گیرد که کدام اقدام به نفع مسئله فلسطین است.

ما به ملت آمریکا که برای حمایت از غزه به خیابانها ریخته، درود می‌فرستیم، این فشار مردمی حتما نقشی در تغییر مدیریت ایفا خواهد کرد.

ما به رژیم اسرائیل اعلام می‌کنیم که برای جنگ آماده هستیم، ولی خواهان جنگ هم نیستیم.

اسرائیل بر اساس داده‌ها قادر به جنگ نیست و  البته جنگ هم به نفعش نیست، ما نیز جنگ فراگیر را به صلاح نمی‌دانیم.

آنچه ما در جنوب لبنان انجام دادیم، نامش دفاع پیشگیرانه با هدف یاری و پیروزی غزه و حمایت از لبنان و بازدارندگی در برابر اسرائیل است.

به دشمنان می‌گوییم که قدرت حزب الله برای ضربه زدن به اسرائیل را کوچک نشمرید و آن را دستکم نگیرید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند