Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین محمدی از جدال ایران و لبنان می گوید

سیروس دین محمدی معتقد است تیم ملی ایران در همان نیمه اول بازی برابر لبنان می توانسته کار حریف را تمام کند.

به گزارش طرفداری، سیروس دین محمدی در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل لبنان به فارس گفت:

در درجه اول باید اشاره کنم که باد روی کیفیت بازی تیم ملی اثر گذاشت و شما دیدید بازیکنان دو تیم حتی در دادن پاس‌های بلند دچار مشکل می‌شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند و تا دقیقه 10 یک نفس روی دروازه حریف بودند.

وی افزود:

فوتبال قوانین نانوشته زیاد دارد و یکی از این قوانین گریبان ما را گرفت. لبنان با کمک باد به گل رسید، ولی انصافا تیم ملی ما خیلی حمله کرد. در همان نیمه اول می‌شد کار حریف را تمام کنیم، اما در برخی از صحنه‌ها در محوطه جریمه حریف کم تعداد بودیم. می‌شد از توپ‌های دوم استفاده بیشتری کنیم ولی این اتفاق رخ نداد.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد:

در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم و تیمی که فرصت ایجاد کند می‌تواند گل بزند و تیم ملی ما هم این کار را انجام داد، هر چند این اتفاق در ثانیه‌های پایانی رخ داد. یک روز خبرنگاری از مورینیو سؤال کرد تیم شما 40 موقعیت گلزنی داشت اما فقط یک گل زدید و این مربی پاسخ داد دفعه بعد 40 موقعیت ایجاد می‌کنیم اما دو گل می‌زنیم. ما در نیمه دوم فقط یک موقعیت به حریف دادیم اما حملات پرتعداد و پرس به موقع در زمین حریف باعث شد آنها بازی‌سازی نکنند و آنقدر روز دروازه حریف فشار آوردیم که از هما ن20-10 موقعیت 2 توپ را تبدیل به گل  کردیم.

دین محمدی تأکید کرد:

بازیکن بزرگ این روزها به درد می خورد. سردار آزمون بازی را برای تیم ملی فوتبال ایران درآورد و دیدید که با همان ضربه لبنان عملا شانسی دیگر برای ادامه بازی نداشت. تکرار به پرس از جلو باعث شد تا گل دوم را هم بزنیم و انصافا این پیروزی خیلی چسبید و به ما در راه صعود به جام جهانی بسیار کمک خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نیمه اول فشاری روی بازیکنان تیم ملی حس نکرد، گفت:

فشار روی بازیکنان مشهود بود و باید بپذیریم وقتی حاشیه وارد تیمی می‌شود قطعا بازیکنان دچار استرس خواهند شد. به نظرم در جریان رخ داده برای طارمی بازیکنان استرس داشتند و فشار روی بازیکنان مشهود بود اما در نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد. راه حل اینکه تیم ملی دچار حاشیه نشود این است که فدراسیون دخالت کند و قضیه را خیلی زود به اتمام برساند. شکست و یا امتیاز از دست رفتن برای تیم ملی به ضرر فوتبال و مردم کشور است. من معتقدم طارمی بازیکنی است که تأثیر گذار بوده و می تواند با یک کدخدامنشی و میانجیگری قضیه جمع و جور شود.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص اعتراض مشترک بازیکنان به وضعیت این روزهای‌شان در اردوها گفت:

با احترام به رشته کشتی، فوتبال پرطرفدارترین ورزش کشورمان است. باید از تیم ملی حمایت شود و باید بپذیریم که بازیکنان ما فوتبالیست‌های بزرگی هستند. دیگر مثل قدیم نیست که بازیکن با امکانات کم دوام بیاورد. مهدی طارمی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و... در اروپا بازی می‌کنند و باشگاه‌های آنها هر کدام 5 زمین تمرین دارند. وقتی امکانات تیم ملی و چمن مصنوعی و این شرایط را می‌بینند، قطعا اعتراض می‌کنند.

وی تأکید کرد:

من به بازیکنان تیم ملی به خاطر اعتراضشان حق می‌دهم و معتقدم هر بازیکنی در تیم‌های ملی دیگر هم این شرایطی را ببیند اعتراض خواهد کرد. از فدراسیون می‌خواهم امکانات را در شأن بازیکنان تیم ملی در اختیار آنها قرار بدهد تا در قرن بیست و یک بازیکنان دغدغه زمین بازی و لباس و این گونه مسائل نداشته باشند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم پرسپولیس حتما از فیفا استعلام بگیرد / تفسیر اشتباه شرایط بازیکنان تاجیک + سند مقایسه حجم چمدان های کاروان ایران با کشور های دیگر (به همراه عکس) نظم آلمانی؛ نگاهی به وضعیت جالب جدول رده بندی بوندسلیگای دو جان آرنه ریسه: عمق ترکیب لیورپول نگران کننده است و قدرت منچسترسیتی و چلسی را ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان تیم ملی سیروس دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نام خدا، گل برای تراکتور!

به گزارش “ورزش سه”، سرخپوشان تبریزی که در نیمه اول نیز نمایش خوبی را ارائه کرده بودند، توانستند  در شروع نیمه دوم دروازه حریف را باز کنند و به گل برسند.

نکته جالب اینکه بازیکنان ذوب‌آهن کمی دیرتر وارد زمین شدند و در شروع بازی بازیکنان تراکتور با شش پاس توانستند به دروازه حریف برسند.

در نهایت گوستاوو توپ را روی دروازه ارسال کرد که توپ با  برخورد به مدافع ذوب آهن به سمت دروازه رفت و پارسا جعفری توپ را برگشت داد.

ویدئو: 331087

در ادامه اما این مهدی هاشم‌نژاد بود که شوت خود را به سمت دروازه زد و گل شد.

این گل در ثانیه ۲۱ بازی در نیمه دوم به ثمر رسید تا به نوعی ذوب آهن نیمه را ۱-۰ شروع کند.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول