Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود پزشکیان با اشاره به اعلام زمان آغاز مذاکرات برجامی ایران و 4+1،  اظهار داشت: مذاکرات در چارچوب قواعد و مقررات بین‌المللی باید انجام شود، با تغییر دولت‌ها چارچوب مذاکرات و توافق نمی‌تواند تغییر کند، هرچند برای مذاکرات ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد اما با مشکلات و توانمندی‌های موجود باید نگاه واقع بینانه‌ای به مذاکرات داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، افزود: برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای دنبال فرصتی برای زدن مهر بی‌اعتمادی به جمهوری اسلامی هستند بنابراین تیم مذاکره کننده ایران باید به نوعی وارد میدان شود که آنها نتوانند با لابی گری خلاف واقعیت را در نگاه بین المللی به افکار عمومی تفهیم کند.

وی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی باید زمینه تعاملات با دنیا را  تسهیل کند، اظهار کرد: با نگاه های منفی به برجام و توافق هسته‌ای نمی‌توان به نتایج مذاکرات خوش بین بود. از این رو وزارت خارجه که مسئولیت مذاکرات را به عهده دارد باید با نگاه دقیق و کارشناسی کار خود را انجام دهد.

پزشکیان معتقد است: در مذاکرات بین المللی منافع همه طرف ها باید لحاظ شود، منافع جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها و پس از خروج آمریکا از برجام نه تنها تامین نشده بلکه با اعمال تحریم‌های جدید، نادید گرفته شده است بنابراین تضمین های لازم برای تامین منافع ملی باید از طرف‌های مقابل گرفته شود.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید تکلیف خودمان را با دنیا مشخص کنیم، اگر قرار به توسعه تعاملات باشد پس دیگر نباید خود را بازیچه یک یا دو کشور قرار دهیم تا آنها بتوانند از ما سوء استفاده کنند و پس از آن ما را رها کنند. مذاکرات در چارچوب و قوانین بین‌المللی باید دنبال شود تا بخشی از اموال ایران که در کشورهای دیگر بلوکه شده آزاد شوند.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴

منبع: فارس

کلیدواژه: منافع ملی جمهوری اسلامی نماینده مردم تبریز در مجلس مسعود پزشکیان فارس تبریز برجان تحریم مذاکرات برجامی ایران و 4 1 توافق هسته ای بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار ششتمد خراسان رضوی در نشست شورای آموزش و پرورش ششتمد، با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مطهری، اظهار کرد: همه ما مسوولان وظیفه داریم آموزش و پرورش را در مسیر تعلیم و تربیت کمک کنیم.

حسین ایثارگر افزود: معلمان با مجاهدت خود و خدمت در مناطق محروم، در شکل گیری هویت ایرانی - اسلامی دانش آموزان، به عنوان نسل آینده ساز ایران اسلامی نقش بی بدیلی دارند.

فرماندار ششتمد با بیان اینکه شهید مطهری الگویی برجسته برای جامعه فرهنگیان و دیگر اقشار کشور است، گفت: معلمان در کنار اهتمام به علم آموزی، مهارت پروری و مسائل اعتقادی، باید به شبهات ذهن نسل نوجوان در مواجهه با جنگ رسانه ای و روانی دشمن نیز پاسخ دهند.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: تکریم جایگاه و منزلت معلمان همزمان با این ایام اقدامی در راستای قدرشناسی از تلاش های این بزرگواران است.

خداداد فروزنده افزود: گفتمان تکریم معلمان باید در جامعه نهادینه شود، چرا که معلمان با گذشت و فداکاری خود، زمینه ساز آینده درخشان فرزندان ایران اسلامی هستند.

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان ششتمد برپا می شود که غباروبی گلزار مطهر شهدا، قدردانی و تجلیل از معلمان برتر از جمله این برنامه ها است.

شهرستان ششتمد چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دارد که در ۹۱ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۳۰ بازرس آژانس در ایران
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • کنسرسیوم ریلی افغانستان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیست
  • سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش تضمین‌گر تعالی کشور است
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است