Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:40:28 GMT

همکاری دفاعی قطر و ترکیه تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۱۳۲۸

همکاری دفاعی قطر و ترکیه تقویت می‌شود

وزیران دفاع قطر و ترکیه درباره همکاری مشترک در زمینه صنایع دفاعی و افزایش همکاری نظامی رایزنی کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزرای دفاع ترکیه و قطر درباره مسائل دفاعی و امنیتی دو کشور و منطقه رایزنی کردند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: «خلوصی آکار» وزیر دفاع این کشور و خالد بن محمد العطیه همتای قطری وی در استانبول با یکدیگر دیدار و درباره مسائل دفاعی و امنیتی دو کشور و منطقه تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در این دیدار درباره همکاری مشترک در زمینه صنایع دفاعی رایزنی و نسبت به افزایش همکاری نظامی متقابل ابراز تمایل کردند.

پیام مکتوب امیر قطر برای ملک سلمانبحران انرژی در اروپا انگلیس را به فکر واردات گاز از قطر انداخته است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه اخبار آمریکا اخبار قطر ترکیه اخبار آمریکا اخبار قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • ایران و هند همکاری‌های دفاعی و نظامی را گسترش می‌دهند
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند