Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا تأکید کرد با وجود اینکه مردانش با یک تساوی خانگی برابر سوئد هم به جام جهانی راه پیدا می‌‌کنند، برای کسب پیروزی مقابل این تیم به میدان خواهند رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا شب گذشته (پنجشنبه) یک قدم دیگر تیمش را به جام جهانی 2022 نزدیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انریکه که شاگردانش در خانه یونان به لطف تک گل پابلو سارابیا در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی پیروز شدند، حالا با یک امتیاز بیشتر نسبت به سوئدی که در خانه گرجستان با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد، صدرنشین جدول رده‌بندی گروه  B انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا هستند. این در حالیست که بازی بعدی ماتادورها یکشنبه هفته آینده در خانه برابر سوئد است که حکم مرگ و زندگی را برای دو تیم دارد چرا برنده این بازی مستقیماً به مرحله نهایی جام جهانی صعود می‌کند.

لوئیس انریکه پس از پیروزی مردانش در آتن به خبرنگاران درباره مصاف سرنوشت‌ساز آنها با سوئدی‌ها گفت: کاملاً مشخص است که ما روز یکشنبه برای اینکه صعودمان به جام جهانی را قطعی کنیم به میدان می‌رویم. مقابل حریفی به میدان می رویم که روی کاغذ حملات بیشتری روی دروازه‌ ما انجام خواهد داد اما ما هم نه برای گرفتن تساوی بلکه برای کسب پیروزی بازی خواهیم کرد. ما یکشنبه برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌رویم و آنجا هم مانند این بازی تلاش می‌کنیم، حریف را تحت فشار می‌‌گذاریم و حمله می‌کنیم.  

انتخابی جام جهانی 2022| برتری 9 گله ژرمن‌‌ها، توقف پرتغالِ 10 نفره و صدرنشینی اسپانیا

 

انریکه با عادلانه خواندن نتیجه بازی تیمش برابر یونان تأکید کرد: امروز من خیلی خوشحالم و بابت همه چیز راضی‌ام اما این نباید باعث شود که ما آسوده خاطر شویم. در شرایطی مانند آنچه که تیم ما دارد، هر پیروزی بسیار ارزشمند است. ما روی بازی خودمان تمرکز داریم و این بسیار سخت بود. پیروزی حق تیم ماچون عملکرد خوبی داشت و بازی را تحت کنترل گرفته بود. حیف که نتوانستیم از موقعیت‌‌های‌مان استفاده بهتری کنیم. با این حال ما توانستیم حملات حریف را بی‌اثر کنیم و جلوی موقعیت‌سازی آنها را بگیریم.

سرمربی ماتادورها درباره اینکه آیا از نتیجه بازی مردانش هم راضی است، تأکید کرد: اینکه بگویم نتیجه را دوست داشتم برای من سخت است. زمانی که بیرون از خانه بازی می‌کنید و دنبال نتیجه هستید آن هم برابر تیمی مانند یوتان، بهتر است که بازی را ببرید. تیم ما از نظر رویکرد و سازمان‌دهی بازی‌اش عملکرد خوبی داشت، همینطور در درک دستوراتی که من به بازیکنان می‌دادم. نشان دادیم تیم با‌انگیزه‌ای هستیم اما چیزی که اهمیت داشت پیروزی بود. این یونان خیلی بهتر از یونانی بود که در دور رفت مسابقات با آن روبه رو شدیم. در پرسینگ عملکرد خوبی داشتیم و به لطف انسجامی که در بازی‌مان داشتیم، موفق به کسب پیروزی شدیم. در نیمه دوم کمی افت کردیم اما بازیکنان ما هم انسان هستند نه ماشین.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر تیم ملی اسپانیا لوئیز انریکه جام جهانی قطر تیم ملی اسپانیا لوئیز انریکه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A

قهرمان زودهنگام سری A با ثبت بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش در این فصل آماده برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های میلان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم فوتبال اینتر قهرمان زود هنگام مسابقات پذیرای تورینو بود و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در این مسابقه که نخستین بازی خانگی اینتر پس از تثبیت بیستمین قهرمانی‌اش بود، اخراج آدرین تامزه در دقیقه 49 از تورینو کار تیم میزبان را برای کسب نتیجه آسان‌تر کرد و این تیم تنها 7 دقیقه پس از 10 نفره شده حریف از برتری عددی خود استفاده کرد و در دقیقه 56 به وسیله هاکان چالهان‌اوغلو گل نخست را به ثمر رساند. ستاره ترک‌تبار نراتزوری 4 دقیقه پس از گل نخست خود، از روی نقطه پنالتی دبل و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

به این ترتیب اینتر بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش را در این فصل سری A کسب کرد و 89 امتیازی شد تا همچنان شانس سه رقمی کردن امتیازاتش را داشته باشد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

5 هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

یکی از مهمترین نکات این بازی قضاوت تیمی کامل متشکل از داوران زن بود که برای اولین بار در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال مردان ایتالیا رخ می‌داد.

جام قهرمانی سری A طبق سنت هر ساله در آخرین بازی خانگی فصل اهدا می‌شود و بدین ترتیب نراتزوری برای لمس آن باید تا بازی هفته سی‌وهفتم مقابل لاتزیو صبر کند.

امروز چهار مسابقه دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بولونیا - اودینزه
آتالانتا - امپولی
ناپولی - رم (19:30)
فیورنتینا - ساسولو

در جدول رده‌بندی پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!