Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، وزیر نیرو و هیأت همراه صبح امروز (جمعه- ۲۱ آبان ماه) بعد از سفر و ورود به اصفهان، بازدید خود را از پهنه شرق اصفهان را آغاز کرد.

علی اکبر محرابیان این سفر را در راستای پیگیری یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم با محوریت تخصیص عادلانه آب به بهره برداران قانونی در راستای انسجام و هم افزا میان سایر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط در راستای کاهش دغدغه های جاری استان و بازدید خود را از پهنه شرق، غرب و جنوب دشت گسترده اصفهان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو در بازدید از پهنه شرق اصفهان، گفت: هدفش از سفر به اصفهان تقسیم عادلانه آب و بررسی مشکلات کشاورزان این شهر است.

وی به کشاورزان اصفهانی اطمینان داد که به مطالبات آنها رسیدگی و عدالت در تقسیم آب رعایت می‌شود.

محرابیان از کشاورزان اصفهان خواست به دولت و وزارت نیرو اعتماد کنند و برای حل مشکلات زمان دهند و امیدواریم تا دو سال آینده همه کشاورزان از بهبود شرایط خود رضایت پیدا کنند.

به گفته نمایندگان کشاورزان، جاری سازی زاینده رود و اجرای قانون مصوبات ۹ ماده ای اصلی ترین خواسته این صنف است، چراکه امروز کشاورزان همه چیز خود را از دست داده اند. 

قرار است وزیر نیرو در ادامه سفر خود با بالگرد از مسیر زاینده رود بازدید کند.

وزیر نیرو پس از اصفهان به چهار محال و بختیاری نیز خواهد رفت و از نزدیک مشکلات این منطقه را بررسی می‌کند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر نیرو محرابیان وزیر نیرو حقابه کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • مدیران استان بوشهر برای رفع مشکلات کشاورزان پای کار باشند
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان