Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@21:26:04 GMT

خروج 168 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۱۸۵۷

خروج 168 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس

ایران اکونومیست- در هفته اخیر شاهد کاهش خروج پول حقیقی از بازار سهام بودیم.

 در هفته اخیر روند خروج نقدینگی حقیقی از بورس ادامه داشت اما میانگین آن نسبت به هفته پیشین کاهش یافت.

روز شنبه 417 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی وارد بورس شد که بیشترین رقم ورودی در 18 روز کاری گذشته از 25 مهرماه تاکنون است. اما در روزهای یکشنبه و دوشنبه ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه 493 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد که رکورد خروج پول در 8 روز کاری گذشته بود. روز دوشنبه نیز رقم خروج نقدینگی حقیقی 118 میلیارد تومان بود.

در پایان معاملات روز سه‌شنبه 42 میلیارد تومان نقدینگی حقیقی وارد بازار شد. اما روز چهارشنبه این روند متوقف شد و شاهد خروج 16 میلیارد تومان پول حقیقی بودیم.

در مجموع کل هفته 168 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 33 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین افت 93 درصدی داشته است.
خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های با درآمد ثابت

در هفته اخیر شاهد خروج پول حقیقی از صندوق‌های با درآمد ثابت بودیم. در مجموع این هفته 838 میلیارد تومان پول حقیقی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس خارج شده است. به طور میانگین روزانه 167 میلیارد تومان پول حقیقی از این صندوق‌ها خارج شده است.

 

به گزارش اقتصادنیوز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میلیارد تومان پول حقیقی نقدینگی حقیقی خروج پول خارج شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی حالا سرمربی دروازه‌بانی شده که اختلاف سنی زیادی با او نداره و سال‌ها در اردوهای تیم ملی ارتباط نزدیکی با وی داشته است‌.

علیرضا حقیقی از میانه فصل تجربه‌ای متفاوت با رفیق قدیمی خود، مسعود شجاعی به دست آورد و البته او نقش مهمی هم در تیم هوادار برعهده دارد.

از ابتدای حضور مسعود شجاع بارها دیده شده که او در حین متوقف شدن بازی با دروازه‌بانش شروع به صحبت می‌کند و تاکتیک‌های تیم را با او در میان می‌گذارد.

حقیقی اگرچه کاپیتان اول هوادار نیست اما نقش انتقال دهنده دستورات را در عقب زمین هوادار ایفا می‌کند. شاید حقیقی در سال‌های پس از فوتبالش نیز در نقش یک دستیار برای مسعود شجاعی ظاهر بشود.

دیگر خبرها

  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • مورد عجیب برد نساجی در اصفهان
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است