Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی سخت و البته دراماتیک، بعد از اینکه با یک گل مقابل لبنان عقب افتاد؛ موفق شد با دو گل سردار آزمون و احمد نوراللهی در وقت‌های اضافه میزبانش را شکست دهد و همچنان صدرنشین گروهش بماند.

بعد از اینکه به طرز عجیبی دروازه ما در نیمه اول باز شد؛ شاگردان اسکوچیچ تلاش زیادی کردند تا خیلی زود به بازی برگردند ولی تا قبل از وقت های اضافه این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنانی ها که به لحاظ فوتبالی حریف ما نمی شدند سعی می کردند؛ با اتلاف وقت، زمان بازی را بکشند ولی در نهایت به هدفشان نرسیدند.

در این راه حتی توپ جمع کن های ورزشگاه هم نهایت همکاری را با میزبان می کردند و موقعی که علیرضا بیرانوند و یا سایر بازیکنان ما قصد داشتند بازی را سریع به جریان بیندازند؛ توپ را با تاخیر زیاد به بازیکنان تیم ملی می رساندند. اتفاقی که بالاخره صدای دو بازیکن ما را درآورد و این دو بازیکن به شدت نسبت به رفتارهای این توپ جمع کن ها اعتراض کردند.

به غیر از بیرانوند که چند بار از توپ جمع کن پشت دروازه خواست سریع تر توپ را به او بدهد شجاع خلیل زاده، دیگر بازیکنی بود که با یکی از توپ جمع کن ها درگیری لفظی پیدا کرد.

قبل از گل سردار آزمون، بیرانوند قصد داشت سریع کار را از کنار دروازه شروع کند ولی توپ جمع کن با تاخیر زیاد توپ را به علیرضا داد.

در همین لحظه شجاع که نزدیک ترین بازیکن به این صحنه بود سریع وارد ماجرا شد و به شدت به توپ جمع کن پشت دروازه تیم ملی اعتراض کرد که چرا توپ را سریع نمی دهی.

بعد از اعتراض شجاع، توپ جمع کن فورا توپ را به بیرانوند داد تا تیم ما کار را زودتر شروع کند و اتفاقا بعد از لحاظاتی به گل هم رسیدیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند خبر ویژه شجاع خلیل زاده علیرضا بیرانوند توپ جمع کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی و خیره‌کننده یک دروازه‌بان در لیگ لبنان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم) خوشحالی ناکام دروازه‌بان؛ تجربه شادی و غم در کسری از ثانیه (فیلم) اقدام خیرخواهانه کریستوفر کنت برای کودکان سرطانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • واکنش تماشایی و خیره‌کننده یک دروازه‌بان در لیگ لبنان (فیلم)
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!