Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:12:22 GMT

کشف 60 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۱۹۵۸

کشف 60 هزار لیتر سوخت قاچاق در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا زیدآبادی اظهار داشت: در تداوم طرح‌ها و تدابیر مبارزه با سوخت قاچاق، ماموران پلیس پلیس آگاهی، هنگام کنترل خودروها در محور بم - نرماشیر به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک در بازرسی از این تانکر 30 هزار لیتر گازوئیل را که به قصد قاچاق و خروج از مرزهای شرقی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان زرند نیز از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور ترانزیتی زرند راور  شهرستان زرند خبر داد.

محمود خدادادنژاد در بیان جزئیات این خبر بیان کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با کالای قاچاق و فرآورده‌های نفتی، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان زرند در دوراهی مسجد ابوالفضل (ع) این شهرستان، یک دستگاه تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در عملیاتی این تانکر توقیف و ماموران انتظامی در بازرسی از آن موفق به کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع  گازوئیل شدند.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان قاچاق آگاهی کشف سوخت قاچاق هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان