Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@11:30:55 GMT

اسکیت قهرمانی جهان | محمد صالحی چهارم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۲۱۳۷

ادامه رقابت های اسکیت قهرمانی جهان امروز برگزار شد

محمد صالحی در رقابت های اسکیت قهرمانی جهان چهارم شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، در ادامه مسابقات جهانی اسکیت سرعت در کلمبیا، محمد صالحی تنها نماینده ایران در ماده 100 متر بزرگسالان با ثبت زمان 10.002 به مقام چهارم این ماده دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندز از اسپانیا، ویلگاز از کلمبیا، مارتینز از مکزیک و صالحی از ایران مقام‌های اول تا چهارم این ماده را به خود اختصاص دادند.

مسابقات جهانی اسکیت سرعت از ١5 لغایت 22 آبان ماه در شهر ایباگه کلمبیا برگزار می‌شود که محمد صالحی، محمد امین حیدری در رده سنی بزرگسالان و آزاد همتی در رده سنی جوانان از کشورمان در این مسابقات حضور دارند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم پرسپولیس حتما از فیفا استعلام بگیرد / تفسیر اشتباه شرایط بازیکنان تاجیک + سند مقایسه حجم چمدان های کاروان ایران با کشور های دیگر (به همراه عکس) نظم آلمانی؛ نگاهی به وضعیت جالب جدول رده بندی بوندسلیگای دو جان آرنه ریسه: عمق ترکیب لیورپول نگران کننده است و قدرت منچسترسیتی و چلسی را ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سامیار عبدلی که در روز‌های گذشته دوبار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی حدنصاب ملی ۱۰۰ متر آزاد کشورمان شده بود امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت بار دیگر رکورد شکنی کرد.   عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ حدنصاب ملی این ماده را که پیش از این به نام خود ثبت شده بود؛ بهبود بخشید.   سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد ملی این ماده را به نام خود ثبت کرده و به عنوان سریعترین شناگر ایران شناخته شد.   ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند: رکورد پیشین: سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰   رکورد جدید: سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ ­

دیگر خبرها

  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!