Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@13:12:26 GMT

۲۰ میلیارد ریال توتون قاچاق در کرمانشاه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۲۲۵۰

۲۰ میلیارد ریال توتون قاچاق در کرمانشاه کشف شد

سردار "علی اکبر جاویدان" روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود مقدار زیادی توتون قاچاق در یکی از انبارهای شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی این انبار در شهرک "دولت آباد" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ بسته توتون ۵۰ گرمی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف کفش قاچاق در پاوه

فرمانده انتظامی پاوه از کشف ۵۶۰ جفت کفش قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ "حیدر حق‌جویان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی «ملندر» پاوه حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودرو توقیفی، ۵۶۰ جفت کفش قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و در این راستا راننده نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف لوازم خانگی قاچاق در روانسر 

فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۱۲ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "ایمان مرادی" اظهار داشت: ماموران انتظامی روانسر حین گشتزنی به ۲ دستگاه خودرو پژو تاکسی مشکوک و آنها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۱۲ دستگاه لوازم خانگی شامل هفت دستگاه زودپز و پنج دستگاه آبمیوه گیری قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ مرادی در پایان از دستگیری ۲ نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

برچسب‌ها روانسر کالای قاچاق پاوه کرمانشاه کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر کالای قاچاق پاوه روانسر کالای قاچاق پاوه کرمانشاه کشفیات قاچاق به ارزش میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر