Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهداد سلیمی حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: انشالله که هر نتیجه ای به دست می آید ختم به خیر شود .دوره گذشته کمکی به ورزشکاران نشد و کمیسیون حواشی زیادی داشت و خروجی آن صفر بود. من در یک سال اخر با حکم صالحی امیری به کمیته کمیسیون ورزشکاران ورود پیدا کردم، اما یک نفر نمی تواند به تنهایی کاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این دوره، جمعی از ورزشکاران تصمیم گرفتیم بیاییم و تحولاتی ایجاد کنیم و از توانایی کمیسیون به نفع همه ورزشکاران استفاده کنیم. امیدوارم کمیسیون جدید یک دست و همراه با آرامش باشد. 

سلیمی در مورد توانایی کمیسیون ورزشکاران، گفت: سه سال که در کمیته ملی المپیک هستم. در مورد کمیسیون تحقیق کردم و تنها کمیسیونی است که رئیس آن می‌تواند با توماس باخ نامه نگاری کند و بودجه بگیرد، اما اتفاقی نیفتاد و حیف است این فرصت ها از دست برود. ظرفیت های دیگری هم کمیسیون برای گرفتن بودجه جهت کمک به ورزشکاران و پیشکسوتان دارد و امیدوارم ورزشکاران هوشمندانه رای دهند. 

سلیمی در مورد وضعیت حال حاضر وزنه برداری ایران و اینکه ایران دوباره می تواند طلای المپیک بگیرد یا خیر، تصریح کرد: با این روند در پیش گرفته شده خیلی خوش بین نیستم. اگر مرادی و دوستان به فکر وزنه برداری هستند، دلشان برای وزنه برداری می سوزد و مرادی ادعا می کند ‌پدر خانواده است باید منش و راهش را تغییر دهد‌. این نگرانی قبلاً در مورد کشتی بود که با حضور علیرضا دبیر و حمید سوریان برطرف شد، اکنون هم این نگرانی در مورد وزنه برداری وجود دارد. کوچه و خیابان می بینم مردم نگران هستند. ما در المپیک توکیو با حداقل نفرات  رفتیم و حداقل نتیجه را هم گرفتیم اما توقع مردم بیشتر است. 

وی در مورد ‌پیروزی تیم ملی فوتبال گفت: به تیم ملی فوتبال تبریک می گویم و امیدوارم با همین قدرت جلو برود و اسیر حواشی نشود. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸

میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنابر تصمیم هیئت اجرایی فدراسیون بین المللی وزنه برداری، شهرهای ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس در ونزوئلا، میزبان رقابت‌های جهانی وزنه برداری در سال 2027 و 2028 خواهند بود.

ایروان در سال 2023 مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان آمریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2026 نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک 2028 هنوز مشخص نشده اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال 2027، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم