Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه (۲۱ آبان ماه) در دانشگاه تهران با گرامیداشت نام و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت و امام شهدا به مقام شهیده فاطمه اسدی که قرار است بعد از نماز جمعه تشییع شود، ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با اتفاقات مبارک و اقداماتی که انجام شده، چند هفته‌ای است که در سراسر کشور شاهد برگزاری نماز جمعه هستیم.

وی افزود: همچنین با اقدامات انقلابی صورت گرفته، در آستانه اعلام تزریق ۱۰۰ میلیون دز واکسن کرونا قرار داریم؛ بیش از ۷۰ تا ۷۵ درصد مردم در مناطق مختلف کشور و در تهران نزدیک به ۸۵ درصد دز اول و بیش از ۶۰ درصد هر دو دز واکسن را دریافت کرده اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: با تلاش‌های انجام شده، شاهد برگزاری اجتماعات بزرگ همچون نماز جمعه در کشور هستیم و امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این بلا و بیماری از کشور اسلامی ما رفع شود.

اسماعیلی با اشاره به آغاز هفته کتاب گفت: از ۲۴ آبان تا انتهای ماه به نام هفته کتاب نام‌گذاری شده است. در کنار اولویت اقتصاد و حل مسائل معیشتی توجه به حوزه فرهنگ از اولویت‌های مهم دولت مکتبی و انقلابی است.

وی ادامه داد: در واقع انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی است و امام راحل شجره انقلاب اسلامی را بنا نهاد تا مردم به سعادت دنیا و آخرت برسند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت مردمی کار خود را با مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی و معیشتی مردم آغاز کرد و تلاش دارد این مشکلات را حل کند، افزود: دولت سیزدهم که با اعتماد مردم سر کار آمده است، می‌خواهد در چارچوب آرمان‌های انقلاب اسلامی مسایل و مشکلات را حل کند و کشور را در آستانه یک جهش بزرگ قرار دهد.

به گزارش ایرنا، در نماز جمعه این هفته تهران با توجه به سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم با معرفی کتاب خط مقدم و پخش مستند شهید طهرانی مقدم، نام و یاد این شهید بزرگوار گرامی داشته شد. همچنین قرار است در پایان نماز جمعه این هفته مراسم وداع و تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی که پس از ٣٧ سال چشم انتظاری توسط نیرو‌های تفحص شناسایی شده است، از در اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب برگزار شود. پیکر پاک این شهیده در جوار مرقد بی‌بی هاجر خاتون (س) خواهر امام رضا (ع) در سنندج، به خاک سپرده می‌شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ سازی وزیر ارشاد نماز جمعه تهران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انقلاب اسلامی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی