Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماز جمعه این هفته تهران (21 آبان)، به امامت آیت الله صدیقی در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد: این مراسم با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت 10 صبح درب‌های دانشگاه تهران به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت 10 و 45 دقیقه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام علی نوری افزود: مراسم وداع با پیکر شهیده فاطمه اسدی در نمازجمعه این هفته تهران نیز برگزار خواهد شد.
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: برنامه نمازجمعه این هفته تهران با محوریت خدمات فرهنگی هنری فرهنگسرای منتظر برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب مهدویت، ثبت‌نام رایگان کتابخانه، ایستگاه ورزش و تندرستی، اتوبوس کتاب گرد هدهد، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، کتابخوانی با موضوع ولادت امام‌حسن عسگری (ع)، ایستگاه بازی و شادی و سرگرمی کودک و نوجوان، گردش کتاب و اهدای کتاب و توزیع ماسک رایگان از خدمات فرهنگی و هنری فرهنگسرای منتظر است که در نماز جمعه این هفته تهران به نمازگزاران ارائه می‌شود.
سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ادامه داد: سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته، دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.
وی با اشاره به سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم افزود: در نمازجمعه این هفته تهران به منظور تجلیل از یاد و نام این شهید بزرگوار به معرفی کتاب خط مقدم و پخش مستند شهید طهرانی مقدم خواهیم پرداخت.
نوری گفت: در پایان نماز جمعه این هفته پیکر شهیده فاطمه اسدی تشیع می‌شود.
شهیده فاطمه اسدی در مردادسال 1339 در روستای باقرآباد از توابع شهرستان دیواندره در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. در جوانی با شاه محمد محمودی ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک دختر و یک پسر بود. همسر این شهید مقنی بوده و دو روز برای کندن چاه به سپاه حسین آباد دیواندره می‌رود که اسیر حزب دموکرات می‌شود. حزب دموکرات از این شهیده برای آزادی همسرش 200 هزار تومان پول می‌خواهد و این بانوی شهید با فروختن دارایی خود این پول را تأمین می‌کند و به سراغ آن‌ها می‌رود. نیرو‌های حزب دموکرات که دم از دفاع از حقوق خلق کرد می‌زنند این بانوی آزادی خواه را تحمل نکرده و پس از یک ماه آزار و شکنجه وی را در کوه‌های بهاروند شهرستان دیواندره به شهادت می‌رسانند. پیکر این بانوی شهیده در جوار مرقد حضرت هاجرخاتون (س) خواهر گرامی امام‌رضا (ع) در سنندج دفن خواهد شد.
نماز جمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت مجازی و زنده از " هیئت آنلاین" به صورت زنده و تصویری، همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پوشش داده خواهد شد و همزمان، مراسم نماز جمعه این هفته تهران، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیت الله صدیقی جمعه این هفته تهران نماز جمعه این هفته نمازجمعه این هفته خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند

۴۵ هزار فلسطینی امروز در حالی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند که نیروهای رژیم اشغالگر قدس از ورود ده‌ها جوان فلسطینی به مسجد جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای نظامی رژیم اسرائیل موانع آهنی در برابر درهای مسجد الاقصی قرار داده بودند تا مانع ورود ده‌ها جوان به صحن مسجد الاقصی شوند و برخی از آنها را دستگیر کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اضافه کرد: اقدامات سرکوب، ضرب و شتم، و جلوگیری از ورود آزادانه مسلمانان به مسجد الاقصی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفت که همزمان به هزاران شهرک‌نشین صهیونیست اجازه داده شد برای انجام مراسم تلمودی که همزمان با عید پسح یهودیان است به مسجد الاقصی وارد شوند.

نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل همزمان با آغاز جنگ علیه ساکنان غزه پس از عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر گذشته، تهاجمات و تجاوزات خود به مسجدالاقصی و فلسطینیان در کرانه باختری را افزایش داده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آیت الله خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد