Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه با بیان اینکه رئیس جمهور برخی از سنگرنشینان خوب دستگاه قضایی را به قوه مجریه منتقل کردند تا نظارت‌ها دقیق‌تر باشد و مبارزه با فساد اجرایی شود،گفت: در این راستا رئیس محترم دستگاه قضا که امتحان خود را در مرعی و منظر مردم در طول مدتی که در قوه قضاییه بودند،به خوبی پس دادند، مصمم هستند در این راه با قوه مجریه هماهنگ عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امروز در خطبه دوم نمازجمعه تهران، با اشاره به خصوصیات دولت سیزدهم گفت: عشق به خداوند، امام راحل، مکتب و ائمه معصومین(ع) و ولی فقیه به عنوان نایب امام زمان در رئیس جمهور به عینه به چشم می خورد و لذا در این مدت در صدد تامین منویات نایب امام زمان و تحصیل رضایت رهبر بودند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شعار عدالت خواهی و مبارزه با فساد را از ابتدا داده است، افزود: آیت الله رئیسی در این مدت نیز ابزار لازم را برای تحقق عدالت خواهی و مبارزه با فساد فراهم کرده است. 

خطیب موقت نمازجمعه تهران بیان کرد: رئیس جمهور حتی برخی از سنگرنشینان خوب دستگاه قضایی را به قوه مجریه منتقل کردند تا نظارت‌ها دقیق باشد و مبارزه با فساد اجرایی شود، در این راستا رئیس محترم دستگاه قضا که امتحان خود را در مرعی و منظر مردم در طول مدتی که در دستگاه قضا بودند، به خوبی پس  دادند، مصمم هستند در این راه با قوه مجریه هماهنگ عمل کنند و این مایه امید مردم شده است. 

وی تاکید کرد: جوان گرایی دولت سیزدهم نیز مهم است، همین وزیر فرهنگ و ارشاد که قبل از بنده صحبت می کرد، خود جوان هستند و هم نیروهایشان را که نام بردند جوان های مصمم، کارآزموده و پر حرارت برای احیای همه مسائل کم رمق شده هستند و جوانگرایی از امتیازات خوب این دولت است. 

صدیقی عنوان کرد: انسجامی که امروز بین قوای سه گانه وجود دارد، از اول انقلاب تا به امروز وجود نداشته است. روسای سه قوه امروز ید واحده هستند و با همدیگر مشکلات را در ابعاد مختلف حل می کنند و برای حل مشکلات به میدان آمده اند.

 

بیشتر بخوانید:  حجت‌الاسلام صدیقی : حفظ کیان، هویت و شرافت این ملت در رأس مسائل است

 

تکمیل می شود/ 

برچسب ها: صدیقی نمازجمعه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدیقی نمازجمعه مبارزه با فساد دستگاه قضا رئیس جمهور قوه مجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا پوربه افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 849527 منبع: ایسنا برچسب‌ها ماینر- ارز دیجیتال خبر مهم ارز دیجیتال فراجا

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • لبه تیغ
  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار وارده پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست