Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام دبیر کل کمیته ملی المپیک اساسنامه این کمیته تا انتخابات ابلاغ خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، کیکاووس سعیدی درباره اینکه کمیسیون ورزشکاران در دوره قبل حاشیه زیادی داشت، شرایط را در این دوره چطور می‌بینید، عنوان کرد: کمیسیون دوره قبل نخستین کمیسیونی بود که شکل گرفت. چون تجربه اول بود عزیزانی که آمدند تلاش‌هایی انجام دادند اما ورزشکاران باید قضاوت کنند تا چه اندازه انتظارات آنها برآورده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی درباره انتخابات کمیته و اینکه گفته می‌شود اساسنامه هنوز از شورای نگهبان ابلاغ نشده، تصریح کرد: انتخابات هفته اول بهمن برگزار می‌شود. از دهه اول آذر فرآیند ثبت‌نام را شروع می‌کنیم. اساسنامه تقریبا نهایی شده و قبل از انتخابات کمیته ابلاغ می‌شود. این اساسنامه در هیات وزیران تصویب شده، به تایید مجمع کمیته و IOC رسیده است. ابهاماتی از سوی شورای نگهبان وجود داشت که در تعامل رفع شد. در چند مرحله رفت و برگشت دوباره به شورای نگهبان ارجاع داده شد تا نطر نهایی ابلاغ شود.

سعیدی درباره برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، یادآور شد: تا جایی که مطلع هستم مسئولان ذیربط در وزارت ورزش تلاش می‌کنند به موقع مجامع را برگزار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که دبیر گفته کمیته و وزارت عدالت را در تخصیص بودجه رعایت نکرده‌اند، گفت: کشتی ورزش ملی ماست و نیاز به حمایت کامل دارد و باید از تمام ظرفیت‌ها برای حمایت از این رشته استفاده کنیم. امسال براساس شاخص‌ها بودجه‌ای را مصوب کردیم که براساس آن عمل شد.در جریان نزدیکی به المپیک بودجه‌ای را به فدراسیون‌ها اختصاص دادیم که کشتی هم بود. به منابع هم باید نگاه کنیم. آقای دبیر زحمت کشید و محصول تلاش‌ها درخشش کشتی‌گیران در مسابقات جهانی و المپیک بود. امیدواریم این رشته در المپیک پاریس هم بدرخشد‌ به رشته‌های دیگر هم باید توجه داشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره اینکه کشتی از شما طلب دارد، چه زمانی مطالبات پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: تا پایان سال کشتی مطالبه دارد که در دستور کار است پرداخت شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی کمیته ملی المپیک انتخابات کمیته المپیک کیکاووس سعیدی طرح جهش تولید مسکن کامبیز درم بخش مسعود فیاضی غلامعلی محمدی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟

با حکمی که کمیته انضباطی اتحادیه جهانی درخصوص کشتی جنجالی چامیزو - بایراموف اعلام کرده، یکی از برترین داوران ژوری UWW المپیک را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته اتحادیه جهانی رأی خود را درخصوص مبارزه نیمه‌نهایی 74 کیلوگرم کشتی آزاد گزینشی اروپایی اعلام کرد. با تأیید اشتباهات محرز داوری این مسابقه، هر چند نتیجه به سود چامیزو تغییری نکرد اما داوران این مسابقه همراه با ژوری نقره‌داغ شدند که سنگین‌ترین حکم در کنار داور اوکراینی، برای ابراهیم چی‌چی اوغلو داور سرشناس و باتجربه ترکیه صادر شد.

سایر نفرات از جمله بوعزیز و قاضی و رئیس تشک هم با محرومیت مواجه شدند اما تعلیق چی‌چی اوغلو، المپیک را از او خواهد گرفت؛ آن هم در حالی که او همراه با بوعزیز و کیسی آمریکایی، از جمله 6 عضو اصلی کمیسیون داوران اتحادیه جهانی هستند.

اکنون سؤال این است چرا چنین حکم سنگینی برای چی‌چی اوغلو صادر شد؟ اعتقاد بر این است که تغییر داور این مبارزه، گمانِ بدی را برای اتحادیه جهانی ایجاد کرده که گروه داوری قصد تغییر نتیجه به سود کشتی‎گیر میزبان را داشتند.

این در حالی است که داوران از طریق سیستم به صورت رندومی برای یک مسابقه انتخاب می‎‌شوند اما گاهی هم ملیت بودن داور با کشتی‌گیر یا هر عامل دیگری منجر به دادن اطلاعات جدید به سیستم برای تغییر داور می‌شود که احتمالاً چنین اتفاقی نیز در باکو رخ داده اما برای کمیته انضباطی مسجل نشده تغییر داور مسابقه، صرفاً به دلیل شرایط طبیعی بوده و غرضی در این خصوص مطرح نبوده است.

این موضوع همچنان بهت داوران را به همراه داشته و برای‌شان باورپذیر نیست که داور خوب و با سابقه‌ای درخشان با چنین تنبیه بزرگی مواجه شود. آیا آنتونیو رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی می‌تواند در ماه‌های پیش رو کمیته انضباطی را مجاب کند که درخصوص کشتی چامیزو و بایراموف تخلفی صورت نگرفته و یک اشتباه غیرعمد منجر به تغییر نتیجه شده است؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس