Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر آخرین گزارش‌ها محور زنجان ـ طارم به علت بارش برف و کولاک، محور هندیجان ـ دیلم به علت بارش باران و آبگرفتگی و محور جدید هشتگردـ طالقان و انسداد محور کردستان سروآباد ـ پاوه(گردنه تته) به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی ادامه داد: همچنین آزادراه تهران ـ شمال و محور کرج ـ چالوس نیز به علت بارش باران و سیلاب تا اطلاع بعدی مسدود است و مسیرجایگزین محورهای هراز و فیروزکوه است.

او افزود: هموطنانی که قصد سفر در جاده‌ها را دارند باید آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی را داشته باشند. همراه داشتن زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو قبل از سفر از الزامات رانندگی در این شرایط است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: رعایت احتیاط در رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مطمئنه در این شرایط موکدا توصیه می‌شود.

کد خبر 637112 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها باران سفر - جاده حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها باران سفر جاده حوادث ایران علت بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در حوزه بجستان، سبزوار، جغتای، خوشاب، کلات، باخرز و محور مشهد - سرخس (مزداوند) باعث لغزندگی سطح جاده‌های خراسان رضوی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی افزود: به علت وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی در محور عشق آباد_ بردسکن در حوزه استان خراسان جنوبی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 6095535

دیگر خبرها

  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد