Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@03:56:05 GMT

گل «باد»آورده را «طوفان» برد!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۲۸۰۳

گل «باد»آورده را «طوفان» برد!

گل باد آورده را طوفان برد؛ طوفان ۵ دقیقه‌ای بعد از ۹۰ دقیقه زجرآور. دوباره به بهشت صدر جدول برگشتیم. با فرصت‌شناسی سردار آزمون، با یکی دو پاهای درخشان وحید امیری، با شوت سرضرب احمد نوراللهی.

به گزارش ایسنا، علیرضا گرانپایه در «عصرایران» نوشت: دوباره دست‌ها را بالا بردیم، درست در بدترین زمان ممکن، وقتی مهاجم تیم حریف خودش را آماده شلیک نهایی کرده بود، وقتی یک توپ گل نشدنی چسبید به تور دروازه‌مان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* نمی‌خواهم به عقب برگردم و تمام تحلیل‌های اجتماعی و فرهنگی که بعد از گل مشابهی که مقابل ژاپن در جام ملت‌ها خوردیم را مرور و کلی ویژگی شخصیتی ایرانی بودنمان را مرور کنم اما گل لبنان، توپی که باد به زمین برگرداند، دست بالا رفته بیرانوند که به تیرک تکیه داد، مدافعانی که نمی‌دانستند دقیقا به چی اعتراض دارند و گلی که خوردیم ما را به گوشه رینگ برد.

* رینگی که در آن دوباره از لبنان عقب افتاده بودیم، درست مثل ۹ سال قبل، آنجا یک خروج اشتباه از رحمتی، اینجا یک عدم خروج از بیرانوند.

* می‌دانستیم بعد از باخت مقابل لبنان چه در انتظارمان است. بحران را به چشم دیده بودیم، لبنانی‌ها هم می‌دانستند، بهتر از ما می‌دانستند که تمام دقایق بعد از گل را دفاع کردند، خودشان را روی زمین انداختند تا به بازیکنان گوشه رینگ افتاده کشورمان زبان‌درازی کنند.

* اسکوچیچ بهتر از هر کسی می‌دانست بیرون از زمین، بعد از باخت مقابل لبنان بدون طارمی تنبیه‌شده چه در انتظارش است. می‌دانست که آنطور بعد از گل مساوی سردار آزمون خشمگین شد.

* ۹ سال پیش باخت مقابل لبنان، کیروش را هم به بحران عجیبی برده بود، چه برسد به اسکوچیچ با پشتوانه رسانه‌ای کمتر، چه برسد به مرد کروات سرشاخ‌شده با بهترین بازیکن تیم ملی ایران!

* گل باد آورده را طوفان برد؛ طوفان ۵ دقیقه‌ای بعد از ۹۰ دقیقه زجر آور. دوباره به بهشت صدر جدول برگشتیم. با فرصت‌شناسی سردار آزمون، با یکی دو پاهای درخشان وحید امیری، با شوت سرضرب احمد نوراللهی.

* اعتراض آزمون به نیمکت‌های درگیر شده بعد از گل اول همان چیزی بود که از تیم ملی انتظار داشتیم، روحیه برنده بودن همان دستاورد بی‌نظیر رکورد شکست‌ناپذیری تیم ملی با اسکوچیچ است. هرچند هنوز می‌توانیم سوالات زیادی از کادرفنی بپرسیم. اینکه امیر عابدزاده که در بهترین فرم فوتبالی خودش قرار دارد چه زمانی می‌تواند فرصت حضور به عنوان گلر اصلی تیم ملی را بدست بیاورد؟

* اینکه جواهری مثل وحید امیری را چرا باید در نیمه زمین خودی اسیر کنیم؟ اینکه وقتی روی زمین دست کادر فنی برای اجرای هر استراتژی هجومی باز است، چرا باید از چپ و راست بی هدف توپ را روی دروازه حریف بلند کنیم؟ جدای از این سوالات ما بالاخره برنده نبرد مقابل لبنان شدیم.

* نبردی که از خارج زمین، از چمدان‌های بازیکنان تیم ملی در فرودگاه آغاز شده بود، به داخل زمین کشیده شد، به نیمکت‌ها نشت کرد و در نهایت سه امتیاز به اندوخته‌های ما افزود. ۱۳ امتیاز از ۵ بازی، بالاتر از کره جنوبی ۱۱ امتیازی، ۸ امتیاز بیشتر از تیم سوم جدول و شرایطی که می‌تواند زودترین صعود تاریخ فوتبال ایران به جام جهانی را رقم بزند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازی ایران و لبنان مقابل لبنان بعد از گل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 68 آن به جای روملو در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه 15 از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه 31 دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان حریف هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی 66 امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم 60 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس

 

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (19:30) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (22:15).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس 66 امتیازی و بولونیای 64 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • آزمون انتخابی تیم‌های کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد