Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، رضا سیفی دستیار رسانه‌ای شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توییتر از آمادگی کامل مدیریت شهری در مواجهه با بارش برف احتمالی در پایتخت خبر داده است.

او در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «در آستانه زمستان و شروع بارش برف ۳۰۰ ماشین تخصصی برف‌روبی (کامیون و کامیونت تیغه‌دار) در ۲۲ منطقه تهران و مراکز حساس به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده‌باش برای برف‌روبی خیابان‌ها، بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال ۴۰ دستگاه به این ماشین‌ها اضافه شده است.»

همچنین خبرگزاری شهر نیز هفته گذشته از بازدید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از نواحی مختلف مناطق ۱،۳،۴ و ۵ به منظور بررسی میزان آمادگی این مناطق در مواجهه با بارش برف خبر داد و نوشت: حسین نظری، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، همزمان با شدت گرفتن بارش باران از نواحی مختلف مناطق ۱،۳،۴ و ۵ تهران بازدید و آمادگی این مناطق را در مواجهه با بارش برف احتمالی ارزیابی کرد.

معاون هماهنگی امور مناطق از سایت برف‌روبی منطقه ۵ تهران نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان ذخایر شن و نمک این سایت قرار گرفت.

کد خبر 637125 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری شهردارى تهران برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، صابر علیدادی گفت: باتوجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در استان، همه تیم‌های عملیاتی و تجهیزات آبفا از دیروز در حال آماده باش هستند تا درصورت آب گرفتگی، کار تخلیه را با شدت بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه همه پمپ‌های مکنده در مدار فعالیت قرار دارند، افزود: همچنین پمپ‌های اس دی، ماشین آلات رفع انسداد، مکنده‌ها و دیزل ژنراتور‌ها نیز فعال هستند.

خسارت ۸ هزار میلیاردی دفع آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب اهواز

علیدادی ادامه داد: ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب برای کمک به دفع آب‌های سطحی در آماده باش کامل هستند، هر چند ورود روان آب‌ها به شبکه فاضلاب موجب خسارت به شبکه می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان می‌گوید: در بارندگی‌های قبلی، ۸ هزار میلیارد ریال به شبکه فاضلاب، پمپ‌ها و ماشین آلات ما خسارت وارد شد که تاکنون ردیف بودجه‌ای برای این موضوع تعریف نشده است.

علیدادی گفت: همه تلاش خود را برای دفع فاضلاب در اهواز انجام می‌دهیم تا به شهروندان آسیبی وارد نشود.

بر اساس گزارش هواشناسی بیشترین شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود، همچنین ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • خوزستان آماده برای سیل احتمالی / نگرانی برای نابودی گندم‌ها
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی