Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در سومین دوره برگزاری زون فناوری هوافضا در نمایشگاه علم و فناوری ربع رشیدی (rinotex 2021) دستاوردهای علمی، فنی، خدمات صنعتی و فناوری های پیشرفته در شرکت های سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح معرفی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا در تبریز؛تولید و پشتیبانی فنی انواع هلیکوپتر و هواپیما در کلاس های مختلف، نگهداری و تعمیرات اساسی، ارائه خدمات برای صنعت هوایی، خدمات هوایی چند منظوره و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بخشی از توانمندی های شرکت های هواپیما سازی ایران،صنایع هواپیمایی ایران، شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران وشرکت هواپیماسازی فجر است که توان متخصصان داخلی را به رخ رقبای بین المللی می کشد.
در کنار بنرهای معرفی توانمندی های صنعت هوایی، تجهیزات و پرنده های فوق سبک از جمله چتر اتوماتیک، پاراگلایدر، پاراموتور،پاراتراک و انواع پهپاد نیز به نمایش گذاشته شده است که نظر عموم بازدیدگان را به خود جلب می کند.
در کنار این تجهیزات به نمایش گذاشته شده، ماکت های زیبای پرنده های به کار گرفته شده در طول تاریخ نیروی هوایی ایران با رنگ استتار مخصوص نهاجا به نمایش درآمده اند که با استقبال چشمگیر بازدید کنندگان از نمایشگاه ربرو شده است.
به منظور ترویج و توسعه فرهنگ هوانوردی و فناوری های علوم هوافضا،ماهنامه صنایع هوایی که سال هاست در این زمینه نقش به سزایی را در ترغیب علاقه مندان به رشته های هوافضا داشته است در غرفه سازمان صنایع هوایی در اختیار مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار داده می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه علم و فناوری ربع رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است