Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرری اعلام کرد: دیدار امروز رئیس جمهوری از آسایشگاه سالمندان خیریه کهریزک و مرکز بازپروری معتادان متجاهر در شهرستان ری سرزده بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری در باره سفر رییس جمهوری به این شهرستان گفت: پیرو جلسه شورای اجتماعی، امروز به صورت سرزده آیت الله سید ابراهیم رییسی از مرکز مهر سروش (بازپروری معتادان متجاهر و آسایشگاه سالمندان کهریزک) بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین توکلی کجانی اظهار داشت: در این سفر که استاندار تهران  و فرمانده انتظامی تهران بزرگ رئیس جمهوری را همراهی می کردند در حوزه مسائل و آسیب های اجتماعی، شرایط سالمندان و معلولان مباحثی مطرح شد.

وی افزود: در جریان این بازدید مدیر،‌ پزشکان و مددکاران مجتمع کهریزک توضیحات لازم درخصوص فعالیت ها و اقدامات درمانی و حمایتی خود بیان کردند و مددجویان حاضر نیز،‌ از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با رئیس جمهوری مطرح کردند.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه سالمندان کهریزک نیز اعلام کرد: رییس جمهوری به صورت سرزده امروز جمعه ۲۱ آبان برای عیادت و ملاقات با سالمندان در این مرکز حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این آسایشگاه با سالمندان و معلولان و کارکنان واحدهای مختلف این مرکز گفت و گو کردند.

به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد.

آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو مشغول خدمت رسانی است./ ایرنا 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع