Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری همایش سفیران صلح شورا‌های حل اختلاف استان‌های کشور با حضور ریاست قوه قضائیه و پس از ازریابی عملکرد استان‌های کشور توسعه حل اختلاف استان فارس در رتبه اول قرار گرفت.

خبرگزاری میزان – همزمان با برگزاری همایش سفیران صلح شورا‌های حل اختلاف استان‌های کشور با حضور ریاست قوه قضائیه و پس از ازریابی عملکرد استان‌های کشور توسعه حل اختلاف استان فارس در رتبه اول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رئیس کل دادگستری فارس لوح تقدیر خود را از دست ریاست معظم قوه قضائیه دریافت کرد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است " نظر به اهمیت و توجهی که آموزه‌های قرآنی و دینی به موضوع اصلاح ذات البین و تأکیداتی که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) شده است به جهت کسب رتبه اول کشور در ارزیابی‌های بعمل آمده در سال ۱۳۹۹ از رئیس کل دادگستری استان فارس در راستای توسعه حل اختلاف و گسترش فرهنگ صلح و سازش تقدیر می‌گردد"

گفتنی است در همین راستای حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور نیز با اهداء لوح سپاس از تلاش‌های حجت الاسلام توانی معاون رئیس کل و رئیس توسعه حل اختلاف استان فارس به لحاظ اهتمام در مدیریت این مجموعه در استان فارس تقدیر کرد.

شایان ذکر است هر سال کلیه فعالیت‌های دادگستری‌های سراسر کشور در حوزه‌های مختلف ارزیابی که امسال علاوه بر برتری حوزه شورا‌های حل اختلاف دادگستری فارس در حوزه آمار و انفورماتیک و دادرسی‌های الکترونیک نیز حائز رتبه اول کشور گردید و رئیس کل دادگستری استان فارس نیز به عنوان مدیر برتر قضایی کشور در هفته قوه قضاییه معرفی شده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا‌های حل اختلاف همایش سفیران صلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورا های حل اختلاف همایش سفیران صلح شورا های حل اختلاف رئیس کل دادگستری حل اختلاف استان توسعه حل اختلاف استان های کشور قوه قضائیه استان فارس رتبه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی معاونان دادگستری از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته بیش از چهار هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف و ضبط شده است که ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

وی با قدردانی از دستورات بیست‌ودوگانه ریاست قوه قضائیه خطاب به مسئولان قضائی، قضات و کارمندان عدلیه در سراسر کشور، افزود: باید در راستای اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و ریاست قوه قضائیه گام‌های عملی و جدی بیشتری برای رسیدن به قوه قضائیه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از اقدامات دادستان کرمان و مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در خصوص اجرای طرح نور قدردانی کرد و گفت: دستگاه قضائی حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و خوشبختانه مردم شریف کرمان همکاری خوبی با اجرای این طرح داشته‌اند و در ۹۹ درصد موارد پس از تذکر لسانی افراد به قانون احترام گذاشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راهکار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضائی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

کد خبر 748358

دیگر خبرها

  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • کشف بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ سلاح گرم در کرمان
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی