Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ در منطقه، گفت: آمریکا به دنبال پروژه ایران‌هراسی در منطقه و جهان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ در منطقه، اظهارداشت: هدف اصلی آمریکا از طراحی توطئه علیه کشورمان، توسعه ایران هراسی با هدف سلطه بیشتر در منطقه و جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود آنکه مطالعات نهادهای اطلاعاتی آمریکا صریحاً اعلام کرده که ایران به دنبال کسب سلاح هسته‌ای و اتمی نیست اما آمریکا به عنوان محوری شوم در منطقه به دنبال ترویج ایران‌هراسی است.

نماینده ولی فقیه در گلستان به مذاکرات پیش رو با کشورهای چهار به علاوه یک اشاره کرد و افزود: ایران در حال حاضر برای مذاکرات در سطح مطلوبی از اقتدار برای حضور در این مذاکرات قرار دارد.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه: استکبارستیزی باید در جامعه دینی پیاده شودامام جمعه بیرجند: خط و مشی رشد الهی جامعه را حوزه باید تعیین کندتاکید امام جمعه اردبیل بر حمایت همه‌جانبه مسئولان از سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان

امام جمعه گرگان افزود: ایران غنی سازی اورانیوم را تا 20 درصد رسانده که همه این تلاش‌ها برای رسیدن به پیشرفت در فناوری‌های پیشرفته مثل هسته‌ای و نانو است.

نوری مفیدی درباره مذاکرات هسته‌ای گفت:  ایران فقط به دنبال بازگشت آمریکا به انجام تعهدات و برداشتن تحریم‌ها است‌

وی ضمن تبریک هشتم ربیع الثانی ولادت امام حسن عسکری (ع) افزود: به یاری و دعای حضرت ولی عصر(عج)  مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شده و به جایگاه و سرانجام مطلوبی خواهیم رسید.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران هراسی جمعه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست