Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری ایسکانیوز، احسان حدادی امروز (جمعه) در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر در این انتخابات انتخاب شوم خیلی کارهای می‌توان انجام داد. اما نظرم این است که اگر یک کار درست انجام شود بهتر از چندین کار نیمه تمام خواهد بود و یکی از برنامه‌های من در صورت انتخاب شدن این است که مشکل مسکن قهرمانان المپیکی را حل کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما می‌توانیم دهکده المپیکی قهرمانان را عملیاتی کنیم و به قهرمانان ملی گفته شود که فقط هزینه ساخت منزل  را بدهند و فقط زمین به آنها داده شود. پاداش‌هایی که داده می‌شود خوب است اما اگر پاداش‌های نقدی برداشته شده و به جای آن منزل به قهرمانان داده شود خیلی بهتر است.

قهرمان پرتاب دیسک ایران با اشاره به شرایط تهیه زمین در شهرهای بزرگی چون تهران یادآور شد: تنها قشری که باعث شادی مردم می شوند قهرمانان هستند و همین قهرمانان هستند که پرچم ایران را بالا می‌برند. زمین‌های زیادی داریم که بخشی از آن مرتبط با منابع طبیعی است و می توان از آن استفاده کرد. 

وی در مورد حضورش در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین گفت: در المپیک توکیو مشکل درد کمر داشتم و هنوز هم این درد را دارم با این وجود تمرینات را آغاز کرده‌ام و می‌خواهم در بازی‌های آسیایی پنجمین مدال طلای خودم را به دست بیاورم، اگر در ورزش بودم که در خدمت فدراسیون هستم و اگر قرار شد در بخش مدیریتی کار کنم به وظایفم عمل خواهم کرد.

نتهای پیام

کد خبر: 1118203 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمام اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مرتضی باغبانی اظهار کرد: در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک (محدوده و حریم شهر) بیش از ۲۸۴ هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی افزود: تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضائی و تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

کد خبر 751042

دیگر خبرها

  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • سیر تا پیاز طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!