Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@20:16:24 GMT

همراه با «لوئیس کو» در شبکه نمایش + تیزر

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۳۴۹۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جام‌جم، این شبکه هفته پیش‌رو در بخش صحنه‌گران به مرور آثار «لوئیس کو» از بازیگران شناخته‌شده هنگ‌کنگی و شرق آسیا خواهد پرداخت. فیلم‌های خانوادگی ساعت 19 از دیگر برنامه‌های این شبکه در هفته آینده خواهد بود.

ساعت 13: فیلم و تله فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 22 تا 28 آبان پخش خواهد شد. «انار»، «آخرین مجرد»، « لب دریا »، «یونس»، «مرگ سپید »، «حرفه ای»، «ایستگاه اتمسفر» نام فیلم‌های این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت 19: فیلم‌های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است‌. در هفته پیش‌رو به ترتیب شامل این فیلم‌ها است: «تفریح با دیک و جین»، «جولی و جولیا»، «عملیات ناممکن»، «بهترین دوست من»، «باغبان»، «غول پول»، «حماسه ساز».

ساعت 21: «لوئیس کو» بازیگر هنگ‌کنگی متولد 1971، با حضور در سریال‌های تلویزیونی از 1999 تا 2001 تبدیل به چهره‌ای شناخته‌شده در تلویزیون شده و سپس وارد سینمای این منطقه شد. سال‌ها حضور در سینمای هنگ‌کنگ و شرق آسیا، در کنار بازیگرانی چون «جکی چان»، او را تبدیل به چهره‌ای شناخته‌شده در بین علاقمندان سینمای جهان کرده است. لوئیس کو در حال حاضر تبدیل به یکی از نمادهای سینمای هنگ‌کنگ شده و در تالار افتخارات سینمای این منطقه در بین مشاهیر جا گرفته است. او در سال 2017 با بازی در فیلم «تضاد» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر «جشنواره فیلم آسیا» و همینطور سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم «هنگ‌کنگ» شد. فیلم‌های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهد شد، شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «پرستار اجباری»، «طوفان»، «فرار از جهنم»، «شنود 3»، «معلم دهکده»، «آقا و خانم شگفت انگیز»، «فریاد قهرمانان».

ساعت 23: فیلم‌های ساعت 23 شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم‌هاست: «داری دیوونم می‌کنی»، «تنها در اعماق»، «سرنوشت یک مرد»، «ایموس و اندرو»، «جزیره»، «خون به پا خواهد شد» و «پناهگاه».

ساعت 1 بامداد: منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش «حرفه‌ای» با بازی ژان پل بلموندو، «سفر پر ماجرا»، «نیکلاس نیکلبی»، «شعله‌های آتش»، «قطار سریع‌السیر فون رایان»، «ویلا می‌تازد» و «هری کثیف» هستند.

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بازیگر هنگ کنگی شبکه نمایش شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی

دریافت 499 MB کد خبر 6088488

دیگر خبرها

  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»