Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب با اشاره به جلسه اخیر ۵۰ نماینده مجلس با وزیر کشور اذعان داشت: از سردار وحید خواستم برای تسریع در انتصاب استاندار بومی خراسان شمالی اهتمام بیشتری را لحاظ کند.

 وحیدی گفت: نظر نماینده ولی فقیه، نماینده مجلس خبرگان استان، نهادهای انقلابی، مجمع نمایندگان و ستادهای مردمی رئیس جمهور بر انتصاب استاندار بومی توانمند دلالت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی اظهارداشت: ۱۸ سال از زمان تاسیس استان می گذرد و دولت باید سایه مدیران پروازی و رزومه ساز را از سر استان کم کند.

وی با بیان اینکه آقای رییسی بیشترین رای را به نسبت مشارکت و جمعیت از استان خراسان شمالی اخذ کرده افزود: این حق مردم ما نیست که در شاخص های فلاکت و تورم رتبه های بالای کشور را داشته باشیم و با این وجود کرسی استانداری را به فردی غیرتوانمند و بدون تسلط بر استان تعلق دهیم.

نائب رئیس کمیسیون راهبردی مجلس بیان داشت: ما فرصت آزمون و خطا نداریم و استاندار بعدی بایستی فردی توانمند و با توان برنامه ریزی اقتصادی و انقلابی باشد و اینکه از چه جنسی است و از کدام ارگان و نهاد می آید مهم نیست.

وحیدی افزود: در دولت اول روحانی با اینکه وی رای بالایی در خراسان شمالی نداشت اما از گزینه بومی برای تصدی استانداری استفاده نمود و اکنون به طرق اولی استاندار خراسان شمالی باید از بین گزینه های بومی و توانمند استان منصوب شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخاب استاندار خراسان شمالی انتصاب استاندار نماینده مجلس پدرخوانده خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛دکتر ابوطالب شفقت استاندار جدید لرستان، از دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست از چاپ بنر تبریک و ارسال گل به مناسبت این انتصاب خودداری کنند.

ایمان خسروی سرپرست اداره کل حوزه استانداری لرستان گفت:بنا به توصیه استاندار،مدیران و همکاران بخش‌های دولتی و غیردولتی از ارسال هرگونه پیام تبریک، تاج گل و سایر اقدامات مشابه از جمله درج آگهی تبریک به هر شکل در رسانه‌ها و غیر آن  خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب